2Forvirret hjerte
Kroppen er lidt af et mysterium. Hoved og hjerte hænger utrøsteli... [...]
Digte
4 år siden
1Beretningen om drengen der mødte en pige
Dette er beretningen om drengen der mødte en pige. · Han voksede op... [...]
Blandede tekster
10 år siden
4Storm bag lukkede øjenlåg
Denne gang trækker det virkelig op til uvejr. · Tankerne flyver omk... [...]
Digte
11 år siden
2Forladt hjerte
Havde du ikke været der, havde jeg kun været skyggen af mig selv.... [...]
Digte
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Patrick Manich (f. 1991)
Jeg vakler rundt i ørkenen. Alt er tomt og forladt.
   Jeg mærker det opvarmede sand brænde mine fødder.
   Det gør ondt at gå. For hvert skridt jeg tager føler jeg at jeg mister bevidstheden.
   Som tiden går, føles sandet ikke længere varmt. Den fysiske smerte forlader langsomt kroppen. Heden for mine tanker til at blusse op. Er ikke længere klar over om jeg går frem ad, eller om det er jorden der bevæger sig.
   Lever i underbevidstheden. Min krop føles ikke længere til stede.
   Er det en drøm eller er de sidste sekunder kommet.
   Som en sky fra en skyfrihimmel møder jeg en flaske vand. Først mærker jeg mine læber, ved de første dråber. Efterfølgende kommer synet tilbage.
   Hvor var jeg? Hvad er der sket?
   Kan et par vanddråber gøre en forskel?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 21/06-2012 13:40 af Patrick Manich (HankManich) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.