Læs min tekst - kritik søges · Læs min tekst! Ellers ...

34 svar
Senest opdateret 7 år siden · 14 bruger(e) deltager
7 år siden

Ja, så melder jeg mig under faner, sammen med alle de andre, der gerne vil have læst en tekst. Der er jo mange af os, og din tid er kostbar, så hvorfor skal du lige læse min tekst?

Det skal du fordi, det er den bedste novelle du nogensinde har læst. Det lover jeg! Og hvis jeg ikke taler sandt får du pengene tilbage!
Okay, du har ikke rigtigt betalt for teksten, så det var nok et dårligt argument. Vi prøver et nyt.

Det skal du, for så kan du sige, at du har betalæst for en rigtig forfatter, og det ser godt ud på CVet.
Ja, ja, jeg ved det. Vi kunstnere er trætte af at arbejde for noget, der ser godt ud på CVet. Og da jeg ikke kan leve af at skriver, er jeg vel næppe en rigtig forfatter.

Okay, okay, det skal du fordi øh ... altså ... det er kun en novelle? Ej duer ikke, du kunne jo bare lade være at læse den, så var den endnu kortere. Fordi du er flink og hjælpsom? Nej, så kunne du jo lige så godt læse en andens tekst. Hmm ...

Okay! Hvis du IKKE læser den, kommer jeg hjem til dig og dræber dig! Med en ske! Nej, nej, den slags er vist ulovligt. Og jeg aner jo ikke engang hvor du bor.

Hvad med: Hvis du ikke læser min novelle, pudser jeg en dæmon på dig!! Muhahahah
... nææææ, der er vist ingen, der tror på dæmoner længere. Desuden kan jeg slet ikke styrer de dæmoner jeg fremmagner. De finder altid et eller andet smuthul i mine ordre og gør noget helt andet. Sidst blev mine børn helt grønne i ansigterne, drejede deres hoveder 360 grader rundt og gylpede slim ud over hele gulvet. Det var ret klamt.

SUK! Jeg giver op. Jeg aner ikke hvorfor du skal læse min tekst. Jeg må jo bare falde på knæ og tigge.

VRÆÆÆÆÆÆL: Vil du ikke nok læse min tekst?

-K

PS: Det er fantasy af typen 'High magical' eller 'Sword and Sorcery' kaldes den vist også. Dvs at sære væsner, forbandelser, magi, troldmænd, ældgamle templer og hårdtslående krigere er helt normalt. Støder HP på den slags vil han end ikke løfte et øjenbryn.

7 år siden
7 år siden

#0 (Jacob k): Okay! Hvis du IKKE læser den, kommer jeg hjem til dig og dræber dig! Med en ske! Nej, nej, den slags er vist ulovligt. Og jeg aner jo ikke engang hvor du bor.

Er der en, der har set "the horribly slow murderer with the extremely inefficient weapon"? :)

#0 (Jacob k): PS: Det er fantasy af typen 'High magical' eller 'Sword and Sorcery' kaldes den vist også. Dvs at sære væsner, forbandelser, magi, troldmænd, ældgamle templer og hårdtslående krigere er helt normalt. Støder HP på den slags vil han end ikke løfte et øjenbryn.

Jamen hov, det er jo et argument, jeg ikke kan sige nej til (hvis det er tilladt at vente til efter den 23. september). :)

7 år siden
7 år siden

Psst - Jacob, hvis jeg nu af en eller anden grund skulle finde på at læse din novelle, f. eks for at finde ud af, om den er lige så underholdende som dit indlæg ;-) - hvor finder jeg den så ?

Pia H

7 år siden
7 år siden

#1: Vente Neran? Jo, hvis du kan overleve de utallige dæmoner jeg sender efter dig helt til den 23, så må du gerne. Men du kan jo skrive, når du er træt af sur fløde, dårlig mælk og madder der altid lander med pålægssiden ned ad. (Okay mine dæmoner er ikke så seje, men jeg har i det mindste dæmoner! Har du måske det var?)

#2: Pst Pia.
Man sender mig en privat besked med sin mail. Så sender jeg novellen. Som den sindsygt seje, totalt overlegne og vildt fede forfatter jeg er, kan mine tekster naturligvis ikke findes på nettet. De er jo en del af en kæmpe pengemaskine, der tjener ... (host, host) lad os snakke om noget andet. Dejligt vejr ikke?
(Og desuden er penge slet ikke vigtige. Jeg skriver for at blive lykkelig ... eller noget.)

-K

7 år siden
7 år siden

Næh jeg vil ej! Så vidt jeg kan se har du ikke sat din novelle eller noget som helst andet ind her på Fyldepennen. Hvis du gør det tror jeg nok jeg vil læse den. Og hvis du så til gengæld vil læse noget af det jeg har skrevet.

Kåemer

7 år siden
7 år siden

Her er jeg enig med Kåemer, selv om dit indlæg er både sjovt og underholdende. Jeg vil gerne læse tekster herinde, men håber da også at få noget respons på mine egne tekster. Og hvis du før har udgivet noget, så har du vel nogle betalæsere i baghånden?

7 år siden
7 år siden

Jeg har det nok lidt ligesom Kåemer og Babyangel.
Når jeg spurgte var det mest fordi det sker, at nogen har adskilt fyldepenneprofil og forfatterprofil. Det kunne jo være sådan det var.
Men måske er der nogle, der har bedre tid? Det lyder da meget interessant ;-)

Vh. Pia

7 år siden
7 år siden

Jeg bytter skam gerne tekster :-)
Men ja, jeg udgiver ikke på pennen, da jeg skriver for at blive udgivet og de fleste forlag foretrækker at teksten ikke hat været offentligt tilgængelig.

Jo lidt betalæsere har jeg da. Men man kan aldrig få for mange :-)
Desuden har de mega travlt pt, og jeg kan jo slet ikke vente på response! :-D

Så jeg må jo bare tude, true og bestikke noget mere, og se om nogen hopper på den. Jeg er udmærket klar over at der er langt flere folk der gerne vil have læst tekster, end folk der gerne vil læse, så here goes:

SE MIG DYBT I ØJNENE: Jeg er vildt dygtig! Jeg er utrolig konstruktiv! Du vil gerne bytte tekst med mig! Eller bare læse min tekst. Du bliver meget træt. Du falder nu i søvn. Og når du vågner igen, kan du intet huske. Kun at du har en dyb trang til at læse min tekst. Bare læse. Læse. Læse. ZZZZZZZZzzzzzzzz :-)

[hvisker] Virkede det?

7 år siden
7 år siden

Hej Jakob

Nåja, jeg forstår godt det der med, at forlagene helst vi have upublicerede tekster. Jeg er nu ikke sikkert at det er rigtigt, men okay. Men derfor kan du da godt læse og kommentere nogle af vore tekster. Det kunne måske lokke en betalæser eller to til. Mig for eksempel.

Kåemer

7 år siden
7 år siden

Jeg bytter da gerne tekst med dig Kåemer :-D
Men jeg vil helst læse om kommenterer i word. Er ikke vild med pennes kommentar program. Word er så meget bedre :-D

7 år siden
7 år siden

Jacob

Tjah, så er der altså ikke noget at gøre fra min side. Held og lykke!

Kåemer

7 år siden
7 år siden

Meget underholdende indlæg, Jacob k, men ja, når du ikke bryder dig om at publicere på Pennen, så må jeg tilslutte mig hvad andre har sagt, at det er lidt svært at læse den. Jeg ville ellers gerne, da dit indlæg var fornøjeligt.

7 år siden
7 år siden

Okay ny regel!
Vil du gerne læse min tekst, så skriv i denne tråd.
Vil du gerne rose mit indlæg: Så skriv det i denne tråd.
Vil du gerne rose mig, mine bøger, min person, min aura, mit overlegene intelekt, min mandlige skønhed, min dyriske charme: Så skriv I denne tråd. Og meget gerne overalt på nettet. Betal eventuelt tv2 for at lave nogle reklamer om det. DET ville være stort. :-D
Vil du IKKE læse min tekst: Så er det helt i orden, (min advokat siger, jeg ikke kan tvinge folk), men lad lige være med at skrive det i den her tråd.

Mest bare fordi jeg personligt, hvis jeg havde tænkt, orv den der super fede ekstrem seje high fantasy tekst vil jeg da gerne læse, så at 12 andre i hvert fald ikke gad at læse den, nok ville tænke, nå, men så gider jeg da heller ikke at læse den.
Det er selvfølgelig nok bare mig, men det kunne jo være, at andre tænkte på samme måde.

Så du behøver ikke skrive det, hvis du ikke gider at læse min tekst. Jeg går som standart ud fra at alle der ikke skriver at de gerne vil læse den, nok ikke gider. Det virker logisk.

Men skriv meget gerne at du gerne vil læse den. (Du vil jo gerne!!!)
Eller købe mine bøger. (Det vil du også gerne.)
Eller du kan bare låne dem på biblioteket. Det er helt gratis :-)

Du må også gerne skrive hvis du giver en øl. Eller en cola :-D

Faktisk må du skrive rigtigt mange ting.

Men ingen ytringer om at du ikke vil læse min tekst.

-K

7 år siden
7 år siden

#0 (Jacob k): Okay! Hvis du IKKE læser den, kommer jeg hjem til dig og dræber dig! Med en ske! Nej, nej, den slags er vist ulovligt. Og jeg aner jo ikke engang hvor du bor.

Netop pga af denne sætning, så vil jeg begive mig ud i din tekst. Fordi du har en fed humor, og virker til at skrive meget levende.

Er den publiceret eller hvordan?

7 år siden
7 år siden

#3 (Jacob k): #1: Vente Neran? Jo, hvis du kan overleve de utallige dæmoner jeg sender efter dig helt til den 23, så må du gerne. Men du kan jo skrive, når du er træt af sur fløde, dårlig mælk og madder der altid lander med pålægssiden ned ad. (Okay mine dæmoner er ikke så seje, men jeg har i det mindste dæmoner! Har du måske det var?)

Hvis du nu kan sende dine dæmoner efter mit seminar i markedsføring, så jeg ikke behøver at skrive og aflevere opgaven, kan jeg læse din novelle meget tidligere!

7 år siden
7 år siden

Hey Jacob K

Min bibliotikar siger at hun ikke kender nogen forfatter der bare hedder Jacob K. Og selvom jeg prøver at beskrive dig som manisk og påtrængende, så hjælper det ikke på hendes hukommelse.
Google hjalp heller ikke spor, og wikipedia siger at du er født i 1881, så jeg giver ikke meget for din påtagede ungdommelige humor.

Okay, send mig en novelle inden jeg fortryder, men kun fordi jeg er træt af sur mælk og fordi det tilfældigvis er min favorit genre (ikke sur mælk altså!).

7 år siden
7 år siden

Hej Jacob

Jeg vil gerne læse din tekst og gerne i Word. Bare send den til info@fokus-danmark.dk. Hvis du er heldig, finder jeg tid på mandag eller tirsdag eller onsdag eller torsdag. Jeg skal vist et eller andet fredag...?

Skriv gerne, hvad du forventer af respons, da jeg aldrig har været betalæser før.

Jeg har selv et par historier med pirater, hekse og troldmænd til aldersgruppen 5-9 år, så hvis du er frisk og kan sætte dig ned i det niveau, så skriv det lige i din mail. Det er dog ikke et krav for at jeg vil læse din.

Hvor lang er din historie?

Michael

7 år siden
7 år siden

Takker for rosen :-)

#14 He, he
Jeg har nu nedkaldt en forbandelse over de seminar der vil gøre sæderne hårde, få tiden til at gå langsommere og flå al begejstring ud af selv det mest spændende stof. Jeg smed en gang dræbende kedsomhed oven i hatten for egen regning. Håber du bliver glad for mine dæmoners arbejde :-D

# 15 Hej LarsN
Jeg sender straks. Selv om jeg gik efter vanvittig morsom og ikke manisk og påtrængende. :-)

#16 Takker. Jeg sender den straks. Ca 20 sider i word, så det burde være overkommeligt.
Og vi kan sagtens bytte tekst. Men jeg er grov i munden og hudløst ærlig, så det kræver man kan tage min responce. Kan man det, plejer den at være yderst brugbar og bygger på de seneste teorier om skriveteknik.

7 år siden
7 år siden

Hej Jakob K - næ. Du ved jo godt hvordan Fyldepennen fungerer. Så næ. Og hvis du vil bruge det som forum for dine tekster, så brug rammerne ligesom os andre. Så...næ.

Rolf

7 år siden
7 år siden

Æhm Storyman.
Du behøver ikke skrive noget, hvis du ikke har lyst til at læse den. Det er lidt ligesom at gå ind på en tråd om fluefiskeri og skrive at fluefiskere er åndsvage.
Det er bare irriterende ;-)

7 år siden
7 år siden
#20 Kenny (Redaktionen)

Andre forfattere på Fyldepennen kæmper en brav kamp om at kommentere tekster, og derved samtidig henlede opmærksomheden på egne tekster. Det er netop meningen med Fyldepennen.

Jeg synes at gassen går lidt af ballonen hvis man ikke selv gider deltage, og dermed prøver at springe over hvor gærdet er lavest ved at oprette debatter som denne. Uanset hvor meget humor og talent man nu end måtte besidde.

Definitionen på "Læs min tekst - kritik søges" er faktisk:
Dette forum er IKKE til publicering af tekster direkte i debatterne! Her kan du efterlyse læsere/beta-læsere samt kommentarer til dine tekster på Fyldepennen. Du bedes venligst prøve at specificere hvilke tekster tekster du ønsker at få kommentarer til, eventuelt med et link eller en titel. Husk også - den bedste måde at få kommentarer på er ved selv at give.

Det lægges op til at dine tekster allerede ér publiceret på Fyldepennen.

7 år siden
7 år siden

Hej Jakob K - enten er du med eller også er du ikke med. Det synes at være den pointe du har misset som jeg forbeholder mig ret til at kommentere på eller endog revse - hvad enten du synes det er irriterende eller ej.

Er du med? ;-)

Rolf

7 år siden
7 år siden

Nu er fyldepennen vel også et sted hvor man kan finde skrivegrupper, betalæsere og generelt skabe kontakt til ligesindede.
Jeg læser gerne andres tekster til gengæld. Det har jeg også været helt klar omkring.

Omtalte novelle er til en konkurrence der specifikt forbyder offentliggørelsen af teksten. Må vi ikke længere dele og hjælpe hinanden med den slags tekster?

Må vi ikke søge skrivegrupper, eller folk at bytte tekst med udenfor pennen? Det ville da være utroligt trist!

Dertil kommer, at det ifølge andre indlæg tage lang tid at få sin tekst pupliceret på pennen. Og da jeg arbejder med en deadline er der ikke lige tid til det.

Jeg har gjort det før. Og jeg har set andre gøre det også. Det har aldrig været et problem før.

Og jeg synes bestemt der skal være plads til den slags.

Jeg synes pennen er et fantastisk sted, og jer kommer her hver dag, men jeg synes også det er brand ærligt, at et let humoristisk oplæg om hvorvidt nogen vil give responce på en tekst, ender i en kæmpe diskusion om hvorvidt man må bytte tekster på pennen UDEN at offentliggøre dem.Med minimum fem indlæg der blot hedder: Næ jeg vil ikke læse din tekst.

7 år siden
7 år siden

Kære Jacob

Lad nu være med at være fornærmet, og lad os bevare det gode humør. Men det kunne da være at andre havde en pointe.

Selvfølgelig kan man da lave forbindelser på kryds og tværs og bruge dem til hvad man vil. Jeg har selv i øjeblikket en tekst liggende hos en betalæser, før jeg lægger den på Fyldepennen. Hvis han da ikke vender tommelfingeren ned.

Fyldepennen har endda et internt postsystem, så man kan skrive sammen alt hvad man vil. Men det indtryk jeg fik fra begyndelsen var, at du gerne ville nyde med ikke yde. Undskyld hvis det indtryk var forkert. Jeg tilbød selv at læse og kommentere din tekst, hvis du altså ville læse og kommentere noget af mit. Det ville du kun være med til, hvis det skete i Words, da du ikke brød dig om Fyldepennens kommentarsystem.

Ærlig talt, Jacob, når jeg ser den humor du har, så får jeg da lyst til at læse noget litterært fra din hånd, men når jeg så ser at du åbenbart føler dig hævet over os andre, så mister man lysten igen. Fyldepennen er et fællesskab, det er i hvert fald meningen med det.

Venlig hilsen
Kåemer

7 år siden
7 år siden

Hej Kåemer
Men jeg føler mig da på ingen måde hævet over andre???
Hvor kom det fra?

Jeg synes bare det er mega besværligt at uploade et dokument til pennen, få det rettet, og derefter at downloade det igen, sætte det ind i word og sende det til forlaget.
Det er bare lettere tingene blive rettet i word til at starte med.
Desuden kan pennen slet ikke håndtere de korrekte formalia med indryk efter linjeskift som forlagene kræver.
Hvis man så ikke gider word, er det jo helt fint. Det har jeg intet problem med.

Men hver gang jeg ser nogen har kommenteret i min tråd bliver jeg jo glad og håber nogen vil hjælpe. Og så er det altså surt med en 'det gider jeg i hvert fald ikke' kommentar.
Og jeg kan heller ikke se pointen i at skrive det???

Det prøve jeg at skrive på en sjov måde, hvilket resulterede i endnu en kommentar af samme slags.
Så prøvede jeg at sige det på en pæn men alvorlig måden, hvor efter jeg blev irettesat af admin. Og næsten fik at vide at jeg slet ikke måtte søge hjælp til tekster uden for pennen.
Sådan læste jeg det i hvert fald.

Du bliver altså lige nød til at fortælle mig hvor det der, jeg er hævet over jer andre, kom fra???
Og hvor det kom det fra at jeg ikke vil yde? Jeg tilbyder det jo minimum tre gange i løbet af tråden. vist nok fem.

7 år siden
7 år siden

Kære Jacob

Hids dig nu ned og find det gode humør frem igen.

Ja, du vil gerne yde, men på dine betingelser og ikke på mine og altså Fyldepennens. Så skulle jeg sende dig min tekst, og du skulle sende mig din. Men min står jo lige her, lige til at læse og kommentere. Jeg har faktisk mere end hundrede tekster stående her. Og jeg har kommenteret hundredvis i årenes løb.

Jeg har godtaget dit argument med at forlagene ikke vil udgive en tekst der først er udgivet her - også selvom jeg tvivler på at det er rigtigt, men hvad ved jeg? Men det har da ikke noget at gøre med din formatering af teksten. Selvom du satte en tekst ind her, ville du da stadig have den selv og kunne formatere den som du vil.

Kåemer

7 år siden
7 år siden

Jeg er skam ikke hidsig :-)
Jeg var lidt gnaven i mit første indlæg efter Kennys men ikke efter dit meget venlige indlæg jeg faktisk smilede af :-)
Men skal passe på med tekst, man misforstår så let hinanden.
Jeg kan nu godt læse folks tekst herinde ;-)
Det har jeg såmen gjort før.
Bare min bliver læst i word :-D
Og problemet opstår når du kopierer din tekst herind, så går der ged i formateringen. Også når du skal have den tilbage. Det tager timer at rette op på. Jeg taler af erfaring ;-)

Og jeg er stadig rigtig ked af, du har opfatter mig som 'bedre en andre'. Det er nok teksten igen, der kan læses på mange forskellige måder, men du må stadig gerne give mig et praj om hvor det gik galt. Det er ikke et prædikat, jeg bryder mig om at have siddende på mig :-)

7 år siden
7 år siden

Hej Jacob

Nu skal du ikke være ked af det længere. Jeg tror ikke du føler dig bedre en andre, så lad det være godt med det. Jeg har jo fortalt hvad jeg mente, det der med at yde og nyde.

Men jeg begriber dig altså ikke. Du skriver: "Og problemet opstår når du kopierer din tekst herind, så går der ged i formateringen. Også når du skal have den tilbage. Det tager timer at rette op på. Jeg taler af erfaring ;-)" - Når jeg lægger en tekst ind her, er det jo bare en kopi, og det berører da ikke min originale tekst og dens formatering.

Kåemer

7 år siden
7 år siden

Nå nej :-)

Men jeg er simpelt hen så dårlig til at få alle rettelser med, at jeg altid laver dem i den Kopi jeg får. Dvs jeg retter i samme dokument min betalæser har rettet i, og derefter gemmer den nye version med et nyt tal på.
Eks: Den bestøvlede kat 3. :-)

Hvis det bare er generelt til teksten, går det, men hvis du går ind og snakker om enkelte ord, kommaer, sætningsopbygning osv, kan du altså let misse rigtig gode rettelser, hvis du ikke arbejder i samme dokument.
Jeg kan i hvert fald.

Dertil kommer det kan tage lang tid, at finde samme sted i to sideløbende tekster. Det er klart lettere at bruge samme dokument.
Synes jeg :-D

PS: Jeg har IKKE skrevet den bestøvlede kat. Det var blot et eksempel. :-D

7 år siden
7 år siden

Nå, på den måde.

Men det er sgu i det hele taget et helvedes arbejde at skrive. (undskyld jeg bander)

Jeg hørte en anekdote om den svenske forfatter Selma Lagerlöf. en ven besøgte hende, og blev forskrækket, for hun så herrens ud. Han spurgte om hun var syg. Nej, svarede hun, men hun var lige blevet færdig med en bog og var helt ødelagt. "Det er verdens værste arbejde," sagde hun.

Så slemt har jeg det nu ikke, men det er hårdt arbejde. Ikke i første omgang, når inspirationen strømmer. Da er det dejligt, bedre end sex. Meget bedre endda. - Men så kommer arbejdet. Jeg skriver altid en tekst igennem tre-fire gange i hånden, der skal luges ud, kills nogle darlings. osv. Jeg giver mig ikke før teksten er let og klar. Om det lykkes må andre så bedømme. - Så kom ikke og støn over at du skal rette nogle formateringer.

For resten, skulle du nu gå hen og læse nogle af mine tekster, så forventer jeg da ikke at du skal bearbejde den som en betalæser jo skal. De skal da bare læse den, og fortælle mig at den er genial. Nåja, du må da også gerne sige hvis du ikke bryder dig om den, og begrunde det.
Kåemer

7 år siden
7 år siden

he he
Jeg er som regel mine igennem 10-17 gange;-)
Så hver gang må gerne være så smertefri som muligt.
Først 2-3 gange.
Så ud til de første betalæsere.
Når så historien er færdig, ud fra kommentarene fra de første
Så 5-10 gange indtil jeg er tilfreds med sproget
Så ud til næste hold betalæsere.
så 2-3 gang igen ud fra næste holds kritik.
Så min stakkels kone (der som regel også er på hold et og to)
Og så den endelige finpusning.
Ja det tager sgu tid. Og derfor gider jeg ikke slås unødigt med ting som formater ;-)

7 år siden
7 år siden

Dit indlæg virker en smule manisk og selvhøjtidelig - undskyld, men det var helt ærligt, hvad jeg umiddelbart følte. Det er vel lidt en konstruktiv kritik i sig selv, ikke? ;-)
Hvis du vil have folk til at læse dine ting herinde, må du lægge dit materiale ud. Det er en måde at gøre opmærksom på sig selv, og den synes jeg måske bedre om end at lave sådan et debatindlæg som dette.
Held og lykke med det hele.

Rasmus

7 år siden
7 år siden

Hvis man læser en del og kommenterer disse så kan man være heldig at et par stykker læser dine tekster.
Hvis du yder rigtig meget og læser dobbelt, så kan du være heldig at tre læser dine tekster...der skal en del til på denne kanal.
Vh. Poul

7 år siden
7 år siden

Et frisk pust på debatten Jacob K. Rigtigt, hvis man vil noget for at skille sig ud fra mængden, er dette en af måderne, ikke at det bliver modtaget positivt, "nu skal du jo ikke tro du er noget" og hvis ikke du læser mit "så kan du godt glemme det". Hvis alle kunstnere forblev "grød" var det ikke sikkert man bemærkede dem. Hvad med Bjørn Nørgård, hvad var der blevet af ham, hvis ikke han skar hovedet af hesten, eller Marco Evaristtis der vil blænde guldfiskene. Man skal turde tør, hvis man ikke prøver, ved man jo ikke om man kan. Det motto lever jeg selv under, men det får jeg da også hug for.
Vores jantelov lever i bedste velgående, "bare om bag køen og gør som mig". Fink

7 år siden
7 år siden

Mit indlæg var blot et: 'Hey, jeg har en tekst, nogen der vil bytte?" I en, hvad jeg selv synes, var en sjov tone.
Der var da også nogen stykker, der synes det var sjovt i starten.

Men jeg kan se, at jeg har trådt temmelig mange over tæerne med det? Jeg forstår ikke helt hvorfor, jeg synes det var ret morsomt?

Og jeg er stadig ret forvirret over så mange slår ned på det, og synes ikke det er specielt fedt at blive kaldt manisk, selvhøjtidelig, overlegen osv, fordi jeg leder efter en betalæser???
Men min humor er åbenbart helt ude i skoven, og sender vanvittige signaler, jeg ikke selv kan styre.

Jeg vil nu trække mig fra denne debat, selv om jeg selv har skabt den. Ideen med den, var jo at finde 1-3 stykker, der enten gad at læse min tekst, eller gad bytte. Ikke at skabe en kæmpe diskusion om hvordan man bør eller ikke bør finde betalæsere.

Over and out herfra.

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Læs min tekst! Ellers ... er startet 12/09-2013 17:06 af Jacob k og er placeret under Læs min tekst - kritik søges.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

45Bibelen
8 timer, 31 minutter siden · Kåemer
122Dagens Vits
13 timer siden · Stenfisker
3779Dagens ord
1 dag, 15 timer siden · leviP
0Gensidig betalæsning - Roman
3 dage siden · Kafkaesque
3Ja ja, ser man det.
4 dage siden · dino
3Betalæsere søges til fantasy roman
7 dage siden · dino
5Skal vi starte et skrive- fortællef...
8 dage siden · Mons1957
2jeg søger feedback
14 dage siden · Ormstunge
1Skrive-software?
15 dage siden · Anlou
10Hvilken sprogstil foretrækker i?
17 dage siden · hermanøv
2D ette er en drabet o
25 dage siden · dino
137Virus
25 dage siden · dino
138Hvad er du taknemmelig for i dag?
26 dage siden · Kafkaesque
1Mangler kritik
1 måned, 3 dage siden · Nicolas Jessen
3Drømmen om en drøm
1 måned, 4 dage siden · Savanti
13Hvorfor kan jeg ikke det samme som ...
1 måned, 5 dage siden · dino
456Kontraster
1 måned, 5 dage siden · Engbo
4Sparring på krimi-roman
1 måned, 5 dage siden · Emilsch
12Kynisk frelse
1 måned, 11 dage siden · Wernn
34Dagens Had
1 måned, 11 dage siden · Gabi1322
20Hvad hedder det modsatte
1 måned, 13 dage siden · Wernn
3En læser(e) søges til noveller
1 måned, 15 dage siden · Michael But
51Skrivegruppe søges - København og o...
1 måned, 26 dage siden · SS Wensley
27Godt man ikke kan
1 måned, 27 dage siden · Wernn
50Liv andre steder?
2 måneder siden · Wernn
63Ligheder
2 måneder, 3 dage siden · smukkehjerte
33Din dag.
2 måneder, 3 dage siden · smukkehjerte
157Læserbreve
2 måneder, 4 dage siden · Savanti
4Dagens Dammark ,døde mink
2 måneder, 11 dage siden · Savanti
7Arbejde og bil
2 måneder, 13 dage siden · Wernn
46Big Brother Is Watching You!
2 måneder, 16 dage siden · Wernn
3Socialkonstruktivisme og socialkons...
2 måneder, 19 dage siden · Wernn
0Finding Forrester
2 måneder, 22 dage siden · Kafkaesque
9skrive start hjælp
2 måneder, 24 dage siden · Prem
5Jalousi kontra .
2 måneder, 25 dage siden · Wernn
0Regering ser rødt. Apoteket .dk
2 måneder, 25 dage siden · Savanti
4Hvad hedder det når
2 måneder, 29 dage siden · Savanti
14Brugt, misbrugt, udnyttet og udmyge...
3 måneder, 4 dage siden · Wernn
8Meddelelse
3 måneder, 5 dage siden · Engbo
105Skyder de; fordi, der er krig?
3 måneder, 23 dage siden · Wernn
230Forbyde kritik?
3 måneder, 24 dage siden · Engbo
8Etik af begrænsninger for tekst
4 måneder, 1 dag siden · Emeli
11Metwo-two
4 måneder, 7 dage siden · dino
17Down to Earth . Med zac efron.
4 måneder, 8 dage siden · Wernn
18Kunst og digte
4 måneder, 12 dage siden · Engbo
30Hvad er meningen med
4 måneder, 13 dage siden · Wernn
11668
4 måneder, 13 dage siden · Wernn
26JULEN
4 måneder, 19 dage siden · Wernn
4Sortering af dagbog
4 måneder, 20 dage siden · Prem
32Er kunst mulig eller umulig?
4 måneder, 21 dage siden · Prem
11Hvem er du?
13Dagens anekdote
64Lykken
4 måneder, 22 dage siden · Prem
5Livsbane . Livsveje. Livsvalg.
4 måneder, 26 dage siden · Savanti
4Hvornår er en tekst mest for børn?
4 måneder, 27 dage siden · Pia Hansen
33Hvem er du? Personality
5 måneder, 5 dage siden · Wernn
11Bestillingsforfattere?
5 måneder, 10 dage siden · dino
4Det primitive holdbare.
5 måneder, 18 dage siden · Fink
3Det filosofiske hjørne.
5 måneder, 19 dage siden · Savanti
14Aftægtens objektive problem
5 måneder, 19 dage siden · dino
2Musik fænomen.
5 måneder, 20 dage siden · julia97hansen
12Nicht diese Töne...noch eimal.
5 måneder, 23 dage siden · dino
0Søger råd vedr. redaktørhjælp
5 måneder, 23 dage siden · melberg
8Spansk
5 måneder, 24 dage siden · Savanti
4Dans
5 måneder, 29 dage siden · dino
11Råd søges om tid til at skrive
6 måneder siden · JacobScribus
6Tips og tricks til skriveprocessen
6 måneder, 3 dage siden · JacobScribus
4Hobbitten
6 måneder, 6 dage siden · Kafkaesque
18Forstyrrende elementer i læsning
6 måneder, 8 dage siden · JohannesB
2Teknisk: Kan ikke publicere drabble...
6 måneder, 11 dage siden · Filia
185Den frie verdens leder
6 måneder, 14 dage siden · Wernn
0Soul & neosoul - musikinspiration
6 måneder, 16 dage siden · Prem
10Noget teknisk
6 måneder, 22 dage siden · Kafkaesque
18Komplimenter
6 måneder, 24 dage siden · Wernn
3Lidt snak om Fyldepennen
6 måneder, 27 dage siden · Prem
0Kringsat
6 måneder, 29 dage siden · Engbo
8Udødelige fortællinger
7 måneder, 5 dage siden · Engbo
3Droner
7 måneder, 6 dage siden · JohannesB
16Så udkommer min digtsamling
7 måneder, 13 dage siden · Anita A
5Limericker på Vendelbomål
8 måneder, 2 dage siden · Nordigarden
52Treenigheden
8 måneder, 4 dage siden · Engbo
2Den statestik ... den statestik.
8 måneder, 6 dage siden · knudkp
31Hvad mener i?
8 måneder, 11 dage siden · Jack the Rapper...
5Direkte tale i udlandet
8 måneder, 14 dage siden · Kafkaesque

Læs min tekst - kritik søges

0Gensidig betalæsning - Roman
3 dage siden · Kafkaesque
3Betalæsere søges til fantasy roman
7 dage siden · dino
2jeg søger feedback
14 dage siden · Ormstunge
1Mangler kritik
1 måned, 3 dage siden · Nicolas Jessen
4Sparring på krimi-roman
1 måned, 5 dage siden · Emilsch
3En læser(e) søges til noveller
1 måned, 15 dage siden · Michael But
2Den statestik ... den statestik.
8 måneder, 6 dage siden · knudkp
3Betalæser søges til første kapitel ...
8 måneder, 29 dage siden · vilværeforfatte...
3Læser & Kritik, søges!
11 måneder, 23 dage siden · Morpheus
1Skriveklub
11 måneder, 28 dage siden · Wernn
1Kvindelige betalæsere søges
1 år, 4 måneder siden · dino
20Korrekturlæsning
1 år, 9 måneder siden · Filia
2GROFT
1 år, 10 måneder siden · knudkp
0Delta One Six Out (Kritik ønskes)
2 år siden · Niels Peter
0Fast læser/kritiker på engelsk roma...
2 år siden · Malle2684
0Betalæsning af et brev
2 år siden · Spirit_Dreamkee...
2Beta-byttecentral
2 år siden · PRESMA
0Jeg er god til at rette tekster.
2 år siden · Mikkelræv
2Kan digte betalæses?
2 år siden · dino
1Kommenter gerne min ene men lange l...
2 år siden · NAHansen
3Betalæsere søges
2 år siden · NAHansen
0Redigering
2 år siden · Mitmit
12Hvad skete der med dige.dk ?
2 år siden · knudkp
3Søger kommentarer
2 år siden · Savanti
6Jeg kan ikke finde den korrekte tit...
2 år siden · knudkp
1KROPSIDEALER: Sådan blev jeg tilfre...
2 år siden · dino
1Betalæser søges
2 år siden · NAHansen
1Betalæser søges til juleeventyr for...
2 år siden · Morten Vesterga...
0Ugebladsnovelle
2 år siden · Dizzy76
0Fantasy-novelle til unge
2 år siden · Dizzy76
0Betalæser søges til tre noveller
2 år siden · Syrene Hvid
0Kritik på min tekst
3 år siden · Manden fra Nord
0Korrekturlæsning
3 år siden · remmerali
0Oplæsning af tekstbid
3 år siden · SarahK
1Betalæsning tilbydes
3 år siden · Menjasdottir
0Hyggelæser søges
3 år siden · Menjasdottir
1Betalæser til digtsamling søges.
3 år siden · ELSTON
0Søger efter betalæser til novelle.
3 år siden · Merridith
2Feedback på børne/ungdoms bog til o...
4 år siden · JesperSehested8
2Hvordan kommer jeg videre?
4 år siden · JesperSehested8
1Lad mig betalæse dine tekster!
4 år siden · MissJPHC
1Søger betalæsere
4 år siden · Babyangel85
5Skrive gruppe søges i København
4 år siden · Hanquist
2Jeg har brug for HJÆLP!! Tak <3
4 år siden · Miss-Leth
0Så er vi igang igen - 1. kapitel er...
4 år siden · jaxen007
1Partnerskab søges!
4 år siden · Willow Gram
0Korrektur/Betalæser søges til min t...
4 år siden · Miss-Leth
1Alfalæser søges
4 år siden · StoryTiger
1korrektur læsning af min historie
4 år siden · Jacob k
5Betalæser til YA
4 år siden · HanneR
2Testlæsere søges (igen)
4 år siden · MissJPHC
0Tør du læse
4 år siden · J. H. Twilling
2Betalæser/læsere søges til en thril...
4 år siden · Tatiana Rusuber...
0Fjern Sløret
4 år siden · J. H. Twilling
2Kritik af historisk roman om sørøve...
4 år siden · Carsten Cederho...
8Digtsamling - hjælp søges
4 år siden · Kenny
1Alfalæsere søges
4 år siden · Nesnerøs
7hjælp til min start
5 år siden · JamesLei
4Skal de leve eller begraves levende
5 år siden · Stine Mai
6Søger betalæsere til Familieliv i M...
5 år siden · Benjaminrk
2Videnskab og tro - Betalæsere søges
5 år siden · Benjaminrk
3Betalæser søges
5 år siden · Benjaminrk
3Beta-læsere søges til fantasy roman...
5 år siden · Benjaminrk
2Læsere/beta-læsere søges..
5 år siden · Benjaminrk
2Seriøs (fantasy) skrivegruppe på Fy...
5 år siden · Mai Omi
3Beta-Læser Søges til noveller
5 år siden · Stine Mai
2Hjælp til talen
5 år siden · yakkaburu
1Novelle
5 år siden · Kåemer
3Udgivet debut digtsamling
5 år siden · adionditsak
4Rollespils-eksperter søges
5 år siden · Madambond
13Viborg-skrivere?
5 år siden · Madambond
2Søger Beta-Læser til bog (KUN PLOT)
5 år siden · Alicha
13Betalæsere søges med lys og lygte :...
5 år siden · Benjaminrk
14Søger batalæser!
5 år siden · Miss-Leth
3Gennemlæsning
5 år siden · Benjaminrk
2Betalæser med egen indgang søges...
5 år siden · Benjaminrk
5Betalæsere til non-fiktion bog
5 år siden · Benjaminrk
3Ungdomsroman - light fantasy
5 år siden · Dizzy76
5Hjælp mig til at blive bedre...
6 år siden · Benjaminrk
2Den byld dér...
6 år siden · PRESMA
4Betalæsere søges til lille digtsaml...
6 år siden · Mivse
2Bogbeskrivelse
6 år siden · Mikala
13Nogen med lægefaglig viden, der vil...
6 år siden · Ejnar
7En smagsprøve af min Roman
6 år siden · Benjaminrk