Opslagstavlen · det dér fyldepennetræf

66 svar
Senest opdateret 6 år siden · 11 bruger(e) deltager
6 år siden

På opfordring fra Mons1957 kommer her:

Jeg holder fyldepennetræf. Træffet er lørdag d. 16. november. Jeg låser hoveddøren op kl. 12 middag, og alle bedes medbringe en ret til frokostbuffet samt egne drikkevarer. Hvis man har tænkt sig at blive tilpas mange timer, skal man også medbringe frugt / kagevæsen / noget tilsvarende og gerne noget kaffe, da jeg sjældent selv køber (tedrikker). For de virkeligt udholdende også noget aftensmadslignende og evt. rødvin.

Kl. 21 beder jeg pænt de sidste om at gå. Kl. 22 taler jeg med større bogstaver, hvis der stadig er nogle, der ikke helt fangede budskabet. Der er rygeforbud inden døre. Jeg har kat, så allergikere skal medbringe medicin. For folk med katteskræk kan oplyses, at bemeldte kat er ret fremmedsky og formodentlig vil stikke af og gemme sig et sted i huset.

Bussen, linje 157 fra Ballerup Station, kører ikke ofte til Smørum om lørdagen. Alternativet er at spadsere fra Måløv st., hvilket højst bør tage 20 minutter. Ellers har man et seriøst problem med at finde vej.

Man bedes melde sig til her, så får man et internt brev med adressen, som jeg ikke har lyst til at have stående og flagre helt fremme. Camra, du er på listen og har den.

6 år siden
6 år siden

Jeg vil meget gerne komme - men der sker meget i mit liv for tiden - kan jeg stå med en løs tilmelding? Skal nok medbringe det du skriver, hvis jeg kommer. Ved det helt sikkert et par dage før.
kh Vicky

6 år siden
6 år siden

Det er i orden. Du skriver bare igen, når du ved det.

6 år siden
6 år siden

Som sagt i den tidligere tråd: jeg kommer også :-)

6 år siden
6 år siden

Så ikke den nye streng, så kopierer lige fra den, der hedder Fyldepennetræf:

Hvis det er muligt, kommer jeg også gerne. Har jo været med til alle træf til dato ;)

Kommer langvejs fra, Stubbekøbing, så det med mad må overvejes, men har mulighed for at forbinde det med besøg hos familie i København, såååå...

Men jeg er frisk på planen, så løses det praktiske nok hen ad vejen.

6 år siden
6 år siden

Det var da et hyggeligt initiativ...jeg har skrevet det i min kalender og kommer der ikke nogen job unoder så er jeg på. Har vi en adresse...eller kommer den af en anden kanal?
Poul Brasch

6 år siden

Viser kun 10 af i alt 66 indlæg
6 år siden

Stine, dét er den rette ånd! Du er da ikke en pivskid med at tænke lidt ud af (mad)boksen - så JA, lad os holde et træf. Jeg vil gerne vente til 2014, for december er altid udstoppet i folks kalendere.
Jeg vender tilbage.

6 år siden
6 år siden

Jeg er bestemt også på (med eller uden mad).

Jeg havde pludselig private uopsættelige ting at se til, desværre.

Jeg vil sige at man jo altid kan fordele opgaver lidt efter evne. Sådan en som mig (uden bil og interesse for madlavning) vil fx hellere komme med lidt vin eller en kage, eller betale mig fra deltagelse ved at købe 10 citronmåner fra nærmeste tankstation :-)

Til en anden gang kender jeg måske også et lidt mindre sted hvor man kan være - men jeg skal lige undersøge muligheden nærmere.

Det Maria sørger for nu er super, så det bakker jeg op om (og håber alt flasker sig i 2014)

knus til alle
Sophie

6 år siden
6 år siden

Jeg er også med på den i 2014, så lad os endelig overveje mulighederne, med eller uden mad.

6 år siden
6 år siden

Kære Maria.
Jeg tænkte på, om lidt samkørsel kunne være vejen frem - jeg kommer f.eks. fra en skov syd for Ringsted og kunne jo sagtens samle op undervejs (hvor dælen så målet er). Godt Nyt År til jer alle. Stine

6 år siden
6 år siden

Glimrende ide, Stine, det kunne gøre det lettere for nogen at deltage.

6 år siden
6 år siden

Kunne være hyggeligt og sikkert intresant. Kommer fra Fyn så det en smule langt. Men hvis en eller flere fra Fyn skal deltage og har bil, vil jeg gerne med.
God jul og godt nytår..

6 år siden

Besvar debattråd

Debatten det dér fyldepennetræf er startet 01/10-2013 10:04 af Maria Bache Andersen og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

40Forbyde kritik?
4 timer, 27 minutter siden · Wernn
47Lykken
1 dag, 6 timer siden · Wernn
185Den frie verdens leder
1 dag, 9 timer siden · Wernn
3433Dagens ord
1 dag, 11 timer siden · L. K. Hatwig
0Tips og tricks til skriveprocessen
3 dage siden · Morpheus
12Dagens anekdote