Hyggekrogen · X-factor

6 svar
Senest opdateret 7 år siden · 6 bruger(e) deltager
7 år siden

Hensigten med X-factor er vel at finde talenter, der ellers ikke ville være kommet frem. Er der eksempler på deltagere i X-factor der har fået en varig karriere, eller må de alle nøjes med de få øjeblikkes berømmelse? - Jeg spørger af ren og skær uvidenhed. Jeg er ikke så meget inde i popverdenen.

Kåemer

7 år siden
7 år siden

Der har været enkelte som har fået en varig karriere ud af det, både herhjemme og i udlandet. Men det er få. Jeg synes mange gange, at man kun lige høre til dem lige efter x- faktor også forsvinder de.

For mig siger x- faktor ikke en pind. Jeg synes det var bedre dengang da de sendte et program, som jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder, hvor alle kunne komme og vise deres talent. Og det var ikke kun med sang.

7 år siden
7 år siden

Det danske X-factor er mig næsten uudholdeligt at se.
Når jeg får set noget glimtvist skyldes det at andre i familien kan finde på at tænde for det.
Danmark er nok et for lille sprogområde til at have egne popstjerner.

7 år siden
7 år siden

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

7 år siden
7 år siden

Jeg har indtryk af, at dem, der har fået en varig karriere - hvis der er nogen - via x-factor er undtagelsen og ikke reglen. Uanset hvad finder jeg konceptet modbydeligt og syntes, det burde lukkes ned - jeg har da observeret, at det er der andre her i debatten, der synes. Jeg har ikke noget imod, at tv også tilgodeser poppen, det skal jo tilgodese enhver smag, men var det så ikke bedre med et program, hvor der blev sunget pop slet og ret? Altså, uden konkurrence.

7 år siden
7 år siden

De unge synes nok at vi gamle burde blande os uden om.
Jeg har ikke så meget imod konkurrence. Hvis den er fair.
Der er også konkurrende i sport. Det er faktisk en af idéerne, hvis der ikke bare er tale om motionister.
Men skal det handle om at totalt uegnede trækkes i studiet for at blive gjort til grin for åbent tæppe, så er jeg også stået af.

7 år siden
7 år siden

Mja - Basim, der skal repræsentere Danmark i melodunte grandpri'et, startede som deltager i X-faktor i en alder af 15 år. Han kom videre i kraft af sin egen vilje og fordi han havde flair for, hvilke relationer, han skulle dyrke. Ikke ordret citat, men jeg tror essensen er korrekt.
X-faktor gav ham nogle brugbare erfaringer, men det var vist også alt.

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten X-factor er startet 27/03-2014 07:28 af Kåemer Asmussen (Kåemer) og er placeret under Hyggekrogen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

4001Dagens ord
7 timer, 17 minutter siden · Engbo
21Lykke
1 dag, 6 timer siden · Inghard
149Hvad er du taknemmelig for i dag?
1 dag, 7 timer siden · Inghard
4superhelt vs superskurk?
2 dage, 14 timer siden · Engbo
25Skal vi starte et skrive- fortællef...
7 dage siden · MariaMolgaard
11Hvad inspirerer dig
7 dage siden · MariaMolgaard
2Skrive-software?
8 dage siden · Mons1957
0Internationalt
21 dage siden · Savanti
492Kontraster
21 dage siden · Engbo
0Søger læsere!
1 måned, 5 dage siden · turkdaddy

Hyggekrogen