Kunstnersnak · The walking dead

2 svar
Senest opdateret 6 år siden · 3 bruger(e) deltager
6 år siden

Er overrasket. Jeg er blevet glad for serier siden jeg fik netflix og cmore. Har jeg aldrig været før, men nu bliver de produceret i en fantastisk kvalitet. Gode manuskripter, eminente skuespillere og store budgetter. Tænker på game of thrones, house of cards, true detective og Breaking bad - og så til min store overraskelse "The walking dead". Som navnet antyder er det zombier! Noget jeg altid har forbundet med dårlige b-film. Men den her er fantastisk! Fuldt på niveau med World War Z filmen, som også var en stor positiv overraskelse.

Hvis ikke du har netflix, så få det. Alle pengene værd og som forfatter (wannabe) er det en fornøjelse at se hvordan de her serier bliver skruet sammen.

God weekend,

Rolf

6 år siden
6 år siden

Du har ganske ret. Den var jeg også begejstret for. En god, meningsfuld historie, godt skuespil. Mange gyserserier, inklusive den klassiske Twin Peaks, lider af den fejl, at de fortsætter længe efter at den egentlige historie er fortalt, og dermed bliver kedelige. Sådan er det ikke med Walking Dead, der er fejlen nærmest den modsatte, at den slutter alt for brat. For eksempel er der potentiale til at udvikle sønnens historie videre. Kommer der mon en sæson til?

Kåemer

6 år siden
6 år siden

Jeg er nok kun moderat interesseret i serier.
Jeg kunne godt lide "Downton Abbey" i starten - flotte huse, interieurs og kostymer. Men den blev snart noget lang i spyttet. Og nu gider jeg ikke mere.
Faktisk ser jeg ikke voldsomt meget fjernsyn. Jeg vil se noget som jeg selv har valgt.
Men det er bestemt ikke et argument imod netflix. For det er da udbudet der giver mulighed for at vælge!
Vi har TDC TV. Her er masser af ting. Men jeg bruger det ikke meget. Det er mere min kone. Hun er entusiastisk interesseret i alt hvad der handler om politiske programmer. Og her er dansk producerede udsendelser væsentlige.

6 år siden

Besvar debattråd

Debatten The walking dead er startet 04/04-2014 08:53 af Rolf Carlsen (Storyman) og er placeret under Kunstnersnak.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

1Hvad hedder det når
7 timer, 49 minutter siden · dino
3559Dagens ord
8 timer, 6 minutter siden · leviP
11Hvad hedder det modsatte
8 timer, 8 minutter siden · Nicolas Jessen
3skrive start hjælp
1 dag, 16 timer siden · dino
446Kontraster
1 dag, 17 timer siden · Engbo
11Metwo-two