Læs min tekst - kritik søges · Vurdering af digt

3 svar
Senest opdateret 7 år siden · 3 bruger(e) deltager
7 år siden

Hej alle!

Mit nyeste digt "Kabaretteater" har nu været uploadet på Fyldepennen i tre dage og jeg har stadigvæk ikke modtaget respons på det - hverken negativt eller positiv. Og med fare for at lyde en kende krukket, så er det første gang jeg har oplevet dét og derfor er jeg blevet en kende usikker på det nu, må jeg indrømme. Af den grund vil jeg gerne spørge, om der var nogle, som havde lyst til at læse og vurdere mit digt? For hvis der er rettelser, vil jeg jo naturligvis gerne have dem at vide, så jeg har mulighed for at forbedre det :-)

Det kan læses her:https://www.fyldep...870/kabaretteater

I ønskes alle en fortsat god aften!
Mvh
PRESMA

7 år siden
7 år siden

Et hurtigt kig i kommentarerne for de sidste 3-4 dage giver måske også et hint om hvor det kan være gået galt.
Du har glemt at kommentere selv.

Det kan lyde frygtelig kynisk at antyde en noget-for-noget-sammenhæng, men det er da heldigvis ikke helt så slemt. Det er bare sådan at med det enorme antal tekster der publiceres herinde, kan en enkelt tekst sagtens drukne. Den nemmeste, mest lærerige og hyggelige måde at tiltrække sine læseres opmærksomhed er slet og ret ved selv at kommentere, så de andre forfattere på den måde får øje på dig og dine tekster.

Selv er jeg et kvaj til digte, så jeg kan hverken sige til eller fra om kvalitet på det område. c",)

Mvh
Eddie

7 år siden
7 år siden

Hej Eddie!
Ja, jeg har overvejet muligheden for, at det var pga manglende kommentarer fra undertegnet som var skyld i tavsheden. Jeg har bare desværre haft travlt for tiden og det plejede ikke at være et problem førhen - retfærdigheden har måske langt om længe indhentet mig, hvem ved?
I hvert fald: tusind tak for dit svar!
Mvh
PRESMA

7 år siden
7 år siden

Jeg kender følelsen at man ærgrer sig over at der ikke er nogen som kommer med kommentarer til ens digte. Man bliver lidt sådan, at der nok ikke er NOGEN som kan lide det.

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Vurdering af digt er startet 29/05-2014 17:47 af Ditte Amalie Hagelund Johansen (PRESMA) og er placeret under Læs min tekst - kritik søges.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

4Troen og kirken
23 timer siden · Engbo
6Teater stykke
3 dage siden · Nicolas Jessen
4004Dagens ord
7 dage siden · Engbo
21Lykke
9 dage siden · Inghard
149Hvad er du taknemmelig for i dag?
9 dage siden · Inghard
4superhelt vs superskurk?
10 dage siden · Engbo
25Skal vi starte et skrive- fortællef...
15 dage siden · MariaMolgaard
11Hvad inspirerer dig
15 dage siden · MariaMolgaard
2Skrive-software?
16 dage siden · Mons1957
0Internationalt
29 dage siden · Savanti
492Kontraster
29 dage siden · Engbo

Læs min tekst - kritik søges

0Søger læsere!
1 måned, 14 dage siden · turkdaddy
4Gensidig betalæsning - Roman
5 måneder, 8 dage siden · Kafkaesque
1Leder af betalæsere til up-and-comi...
5 måneder, 27 dage siden · Aurelian
0Betalæsere søges til kvindelitterat...
6 måneder, 6 dage siden · Djani
3Betalæsere søges til fantasy roman
6 måneder, 19 dage siden · dino
2jeg søger feedback
6 måneder, 26 dage siden · Ormstunge
1Mangler kritik
7 måneder, 15 dage siden · Nicolas Jessen
4Sparring på krimi-roman
7 måneder, 17 dage siden · Emilsch
3En læser(e) søges til noveller
7 måneder, 27 dage siden · Michael But
2Den statestik ... den statestik.
1 år, 2 måneder siden · knudkp
3Betalæser søges til første kapitel ...
1 år, 3 måneder siden · vilværeforfatte...