Teknik og internet · Hjælp til forside

3 svar
Senest opdateret 4 år siden · 4 bruger(e) deltager
5 år siden

Hej derude - jeg sidder og har min forside inde i mit hoved - men er der nogen der kender et godt program til at lave den? Jeg har fundet ud af hvordan man formaterer word til e-pub men hvad med forsiden?

Jeg tager gerne imod input af en hver art !!

;)

5 år siden
4 år siden

Hvad er det for en forside?
Hvis det er et billede, så ville jeg sætte det op i Photoshop (eller Gimp da jeg bruger Linux). Forsideteksten vil jeg dog sætte op i Word, hvis det er det du bruger, da det ellers kommer til at fylde meget eller bliver en dårlig kvalitet.

Med venlig hilsen
Carsten

4 år siden
4 år siden

til sammensætninger af billeder du finder ville jeg bruge photofiltre studio X, vis du selv kan tegne det ville jeg bruge Paint shop (relativt gratis eller til billige penge) kan også varmt anbefale adobe photoshop, men programmet koster i omegen af 7.000 kr..

4 år siden
4 år siden

Hvis du kan bruge et af mine foto af malerier på min hjemmeside www.gallerifink.dk har du ok fra mig. CH. Hanna Fink

4 år siden

Besvar debattråd

Debatten Hjælp til forside er startet 29/08-2014 15:44 af Marie-Louise Rønning (Tawhilla) og er placeret under Teknik og internet.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2978Dagens ord
8 timer, 14 minutter siden · Engbo
238Kontraster
17 timer siden · Savanti
7Lykke
19 timer siden · Engbo
2Børnebogsforfatter Søges
2 dage, 21 timer siden · Untitled
0Redigering
2 dage, 22 timer siden · NAHansen
1Margit Sandemo