Skrivekonkurrencer · Er det helt slut med skrivekonkurrencer?

9 svar
Senest opdateret 6 år siden · 6 bruger(e) deltager
7 år siden

Hej - er det helt slut med skrivekonkurrencer på fyldepennen? Ved godt at det ikke gik skidegodt med den sidste, Robinsonaden, men det var måske emnet, tidspunktet eller hvad ved jeg? Har da indtryk af, at de andre konkurrencer var store successer. Den jeg selv var med i, Realistisk gys, var fantastisk sjov at deltage i - og skærpede i den grad min pen.

Så kommer der mon en skrivekonkurrence igen? Ved godt at det er et stort arbejde for Kenny, så den sidste konkurrence må have være frustrerende for ham, kan jeg forestille mig. Men jeg tillader mig alligevel at håbe. Det giver Fyldepennen noget ekstra dynamik.

Rolf/Storyman

7 år siden
7 år siden

Rolf
Hvis du - eller andre - har en ide til et tema for en skrivekonkurrence, kan du kontakte Kenny - det er vist nok sådan, en ny konkurrence opstår.

Jeg, og sikkert mange andre, ville sætte stor pris på det, da det er sjovt at deltage, og at det får ekstra mere "liv i kludene" herinde.

mvh. Benno

7 år siden
7 år siden

Ja, Benno har ret, det er meget op til deltagernes initiativ. Det er forståeligt nok, at det måske er lidt svært at tage et sådant efter at den med robinsonaden gik som den gik - men hvis nogen har en ide, så lad os da bare forsøge igen.

7 år siden
6 år siden

Jeg hiver denne debat frem fra glemslen og vil gerne vide, om der er stemning for en skrivekonkurrence igen efter et års pause??

mvh. Benno

6 år siden
6 år siden

Absolut!

Kåemer

6 år siden
6 år siden

Jeg kunne godt hoppe på det, men er der interesse for det? Den sidste der var blev aflyst på grund af for få deltagere. Hvad siger brugerne?

6 år siden
6 år siden

Jeg er også på.

6 år siden
6 år siden

Jeg vil hellere end gerne deltage.

6 år siden
6 år siden

Er klar igen

6 år siden
6 år siden

Kenny?

6 år siden

Besvar debattråd

Debatten Er det helt slut med skrivekonkurrencer? er startet 22/10-2014 13:42 af Rolf Carlsen (Storyman) og er placeret under Skrivekonkurrencer.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

41Menneskerettighederne
1 time, 30 minutter siden · Stenfisker
4105Dagens ord
2 dage, 3 timer siden · Engbo
14Hvad inspirerer dig
3 dage siden · Ansu
11Hvordan skriver man en musical?
3 dage siden · Miss-Leth
1Datid og fortid
4 dage siden · Confucius
12Kunsten i fokus
7 dage siden · Ansu
152Hvad er du taknemmelig for i dag?
7 dage siden · Savanti
9Troen og kirken
14 dage siden · dino
3Gør ægte kærlighed blind?
15 dage siden · dino

Skrivekonkurrencer

2Hvad med en skrivekonkurrence for f...
2 år siden · hermanøv
6Vind en forfatterkontrakt!
3 år siden · Crystal Butterf...
19Skrivekonkurrence sparringsgruppe s...
4 år siden · Babyangel85
3Hvad med en udfordring?
4 år siden · MIMIK
9Novellekonkurrence
5 år siden · Kåemer
7Det her er en stram deadline men ha...
5 år siden · Marie Alexander
2Ikke en konkurrence, men en ide til...
5 år siden · HanneR
12Politikkens romankonkurrence 2015
5 år siden · Miss-Leth
6Forfatter sammenkomst