Ordet er frit · Online Skrivegruppe

10 svar
Senest opdateret 5 år siden · 4 bruger(e) deltager
6 år siden

Hej

synes jeg ind imellem ser skrivegrupper fra forskellige dele af danmark, desværre for de fleste af de her grupper, bor folk for langt væk eller ikke har mulighed for at komme til irl møder pågrund af fx familie og job. så jeg tænkte at en online skrivegruppe næsten måtte være på sin plads.

Mine forventninger er at vi sider sammen over fx skype. (det er gratis og nemt at bruge) at vi læser og skriver lidt hver uge. havde en tanke om at man fx kunne snakke sammen hver 14 dag. og de tekster som brugerne ønsket at få læst blev fordelt mellem os. og så kunne man komme med sin mening, og snakke om det når vi havde vores møde på skype.
tænkte også at for de lidt mere krævende skriver, kunne man i fællesskab finde på skriveøvelser.

Det kræver kun et headset, og lyst til at skrive.
man er også velkommen vis man kun vil læse, eller kun skrive.

hvad synes i? kunne det være noget for jer?

6 år siden
6 år siden

Den ide er jeg helt klart med på, det ville være lækkert at kunne blive holdt lidt ved skrive-ilden :)
Og når det er over skype, så er det jo hurtigt at tilpasse det med hvornår folk er klar :)

6 år siden
6 år siden

God idé!

Tør ikke binde mig! Men en meget god idé!!!

Fristet
Sandie

6 år siden
6 år siden

det der med at binde sig, kan nok også være lidt et problem for mig, da min kreativitet og overskud til at skrive falder hver gang eksamensperioden starter :)
Men det er vel noget man kan tage hensyn til, så hvis man melder ud "guys jeg har bare for meget om ørene lige nu", så er det jo også fair nok, tænker jeg

6 år siden
6 år siden

Fed ide.
Kunne muligvis godt være noget for mig.
Man kunne jo evt. Aftale at det var hver 14. dag eller en gang om måneden. Hvis det var en fast dag, så kunne man jo bare bare møde op på Skype hvis man kan og kan man ikke den dag, så melder man bare fra.

6 år siden
6 år siden

det synes jeg lyder som en god ide Anders, så kan man jo altid blive opdateret efterfølgende :)

6 år siden
5 år siden

Hej.. tak for jeres kommentar..

Har i lyst til at vi prøver at sætte en lille gruppe op?

5 år siden
5 år siden

Det kan du helt klart tro, jeg ved ikke hvad der ville være nemmest, bare at udveksle skype, og lave en fælleschat der, eller at finde hinanden på facebook, og så starte en gruppe op?

5 år siden
5 år siden

Lyder godt..

min skype er; Kemogirl91
du kan bare tilføje.. du kan finde mig på Facebook som Fie Berdin

5 år siden
5 år siden

Så skulle det gerne være gjort :)

5 år siden
5 år siden

Til folk der er interesseret, så er der blevet oprettet en facebook gruppe til formålet:https://www.facebo...1609783922622881/

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Online Skrivegruppe er startet 20/03-2015 09:27 af Alicha Zandrassen (Alicha) og er placeret under Ordet er frit.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

482Kontraster
22 timer siden · Aviaja
3928Dagens ord
22 timer siden · Aviaja
9Brug af kommentarer?
1 dag, 5 timer siden · Pia Hansen
2Efterlysning af serie
12 dage siden · Kåemer
6Skriveklub?
15 dage siden · Andreas9000
0Kritik / personlig / offentligt