Læs min tekst - kritik søges · Beta-Læser Søges til noveller

3 svar
Senest opdateret 6 år siden · 3 bruger(e) deltager
6 år siden

Hej

Har pt. to noveller liggende som jeg meget gerne ville havde læst igennem og rettet for stave fejl, samt grammatiske fejl. og evt. noget feedback på plottet.

Det drejer sig om en novelle ved navn Soul Mate. der er på 8 sider str. 12 med 1½ linje i Word. det er den nyeste novelle jeg har skrevet. og må sige jeg er godt tilfreds med plottet.

Den anden novelle er ved navn Pistoler og Kærlighed (overvejer om den skal skiftes) den er på 4 sider i str. 12, med 1½ linje afstand i word. Jeg er ikke fuldt ud til freds med plottet i den her så vis man har idéer til hvad der kunne ændre her i ville det være dejligt.

Vis der er nogen der ude som har lyst til at læse, dem igennem og evt også rette dem, vil jeg bliver rigtig glad. de kan sendes pr mail. (Vis du evt har lyst til den nærmer fremtid til at læse mere af det jeg har skrevet, må du da meget gerne skrive til mig, søger stort set altid betalæser)

6 år siden
6 år siden

Hej. :-)

Jeg har ikke læst beta før, men kunne godt bruge lidt at rive i og se om det måske er noget jeg er interesseret i.

Jeg er god til at stave, men bruger selv primært det ny komma - så hvis du bruger et andet system, kan jeg ikke love 100 procent korrekthed. Jeg skal gerne give feedback på plot, hvis du ønsker det.

Hvis du er interesseret, må du gerne sende mig en privat besked. Så kan du få min email.

Mvh,
S.

6 år siden
6 år siden

Hej Syrene

Jeg sender dig også lige en privat besked..

mhs på komma, så kender jeg ikke forskellen på gamle eller nye måde. for tiden modtage jeg undervisning ca 14 timer om uge, for at forbedre specifik komma og stavning.
Det skal lige på peges at jeg gennemgår min noveller til egen evne før jeg bedre om beta-læser. og jeg ved at der kan være mange stave fejl (special endelserne er mit svage punkt) men det er altså ikke fordi jeg ikke selv gider side og læse dem igennem.

Jeg kræver ikke en der før har beta-læst eller er en haj til dansk. men vis man som dig har lyst til at prøve det af, og måske kan fange nogle stavefejl, kommaer og andet, kan det altid hjælpe :)

6 år siden
6 år siden

Jeg vil gerne være din nye betalæser jeg er god til dansk men har dog aldrig været en betalæser.

6 år siden

Besvar debattråd

Debatten Beta-Læser Søges til noveller er startet 09/04-2015 00:13 af Alicha Zandrassen (Alicha) og er placeret under Læs min tekst - kritik søges.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

4103Dagens ord
16 timer siden · Confucius
40Menneskerettighederne
4 dage siden · Stenfisker
9Troen og kirken
6 dage siden · dino
3Gør ægte kærlighed blind?
6 dage siden · dino
504Kontraster
9 dage siden · Engbo
2Feedback søges til min novellepodca...