Det er ikke hver eneste dag jeg får skrevet på min tekst, da jeg så på to dage har fået skrevet godt 8 sider, var jeg faktisk på en måde stolt over at jeg havde skrevet så meget, men samtidig lidt skuffet over at der ikke er skrevet mere.
Jeg har brugt 6 timer på at skrive det, men jeg har så også kigget det igennem, rettet det lidt, men samtidig skrev jeg ikke hele tiden, da jeg ind imellem sad og tænkte på hvad jeg så skulle tilføre i det der allerede var skrevet, hvordan jeg skulle komme videre fra et punkt.
Der er de der stunder hvor jeg bare har gnisten, hvor det bare går afsted, hvor jeg hurtigt kan få skrevet en masse, men så er der de der stunder hvor jeg gerne vil skrive, men hvor jeg ikke ved, hvordan jeg skal skrive det.
Der hvor jeg ikke helt ved hvordan jeg skal skrive det, så går det langsommere, men der bliver da skrevet noget.
Så er der de gange hvor jeg ikke ved hvordan jeg skal skrive det, for jeg ved ikke om det hedder noget bestemt, så jeg prøver at få det skrevet, men samtidig hopper jeg let hen over det.
Jeg synes, at der på nogle punkter kan være svært at finde noget viden som man kan bruge, har fundet en masse om gerningsstedet, men mangler om hvordan man opklare tingene.
Er der nogen der ved om der nogen steder, hvor man kan læse om de ting som man bruger i den kriminale verden til at opklare mord?