Opslagstavlen · forfatter/skribent med hård hud på fusserne søges

0 svar
Senest opdateret 7 år siden · 1 bruger(e) deltager
7 år siden

Jeg ved ikke om dette er stedet at skrive, men jeg prøver. Jeg indeholder "en bog" som jeg så gerne vil have ud. En bog som kan støtte og give håb for andre. Jeg lever et lykkeligt liv, jeg hjælper andre folk i lign situation som mig. Typen der reder andre for at rede mig selv. Jeg har en baggrund med kærlighed, druk, vold, krænkelser, indlæggelser, cancer sygdomme. Mine ord er kun ord, og ikke beskrivende. Jeg ville ønske der var en derude som vil høre min historie og måske skrive den sammen med mig. Det i bund og grund en bog om bipolar sygdom, og arbejdet gennem samfundet, og de prøvelser det giver. En historie om hvorfor jeg lever. Det er lidt svært for mig at skrive her, for jeg ved ikke hvor jeg skal starte og slutte. Min historie tager grundfæsge i koncentrationslejeren buchenwald under 2. Verdenskrig. Er der nogen der vil hjælpe mig? Bare lytte og give mig feedback, og måske skrive for mig.

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten forfatter/skribent med hård hud på fusserne søges er startet 22/06-2016 12:18 af Ancilla3011 og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

44Dagens DJ
10 timer, 9 minutter siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
2 dage, 13 timer siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
2 dage, 13 timer siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
18 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
24 dage siden · Tungnemt

Opslagstavlen

5God digital bogside
5 måneder, 11 dage siden · HamDenKorte
0Forfatter søges til Børnebogsuniver...
1 år, 7 måneder siden · Untitled
0Skrivegruppe!
1 år, 8 måneder siden · Clara de N
13Kunsten i fokus
2 år siden · belmindelig
0ups
2 år siden · Savanti