Tekstdebatter · Hvordan kommer jeg videre i processen?

0 svar
Senest opdateret 7 år siden · 1 bruger(e) deltager
7 år siden

Hej, Jeg håber du kan hjælpe mig lidt videre i mit arbejde?

Jeg har igennem næste 3 år nu arbejde med ordblindhed (er selv ordblind). Jeg er kommet til et punkt, hvor jeg er kommet på en bog ide, der skal hjælpe unge (ikke kun ordblinde) med at komme videre.
Det skal være en bog delt i 2, end historie til de unge og en del til forældre, om hvad de kan gøre at for give deres børn de bedste muligheder.

Jeg er igang med at skrive historien i brede træk. Har så læst at unge kan læse op til 200 ord i minutter, så jeg skal skrive mange ord :)

Jeg har overvejret at få en ghost writer eller andet ind over. Jeg er så lidt på bar bund, fordi hvordan finder man sådan en? Det skal jeg gerne være en der skriver på den måde jeg gerne vil havde det (ved ikke hvordan, men når jeg læser/ser det, ved jeg nok at det er den rigtige). Jeg har overvejet at tage ud på sådan noget som Københavns uni og sætte nogle papir op.

Har du ideer eller inputs til hvordan jeg kan komme videre i processen, så jeg kan udgive min bog på et tidspunkt?

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Hvordan kommer jeg videre i processen? er startet 27/08-2016 15:48 af JesperSehested8 og er placeret under Tekstdebatter.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

5Dine største inspirationskilder?
6 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
25 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
26 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 18 dage siden · David H
2Hvor blev digtene af?
1 måned, 26 dage siden · Tungnemt
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder siden · Kafkaesque
43Dagens DJ
2 måneder, 2 dage siden · Ansu

Tekstdebatter

5Dine største inspirationskilder?
6 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
25 dage siden · Tungnemt
2Hvor blev digtene af?
1 måned, 26 dage siden · Tungnemt
5Digtteknikker: undgå adjektiver
2 måneder, 3 dage siden · Tungnemt
5Jeg er ny og vil gerne rigtigt i ga...
4 måneder, 20 dage siden · Skriverkunstner
34Hvad inspirerer dig
4 måneder, 21 dage siden · Skriverkunstner
4Til dem der skriver romaner...
8 måneder, 1 dag siden · MollyTrine