Opslagstavlen · Skriveafhængig i Slagelse og omegn

2 svar
Senest opdateret 7 år siden · 2 bruger(e) deltager
7 år siden

Sidder der nogen i Slagelse eller omegn, som er skriveafhængig, men som godt kunne bruge regelmæssig sparring lige som mig? Jeg bor selv i Korsør og kunne tænke mig at sparre regelmæssigt med en anden lokal skriveafhængig, så jeg kan få tilfredsstillet min kreative åre, og det fungerer bedst, når man ikke bor for langt fra hinanden. Jeg er 46 og skriver sommetider nogle dagbøger herinde (nadver og prædikener for online-ulve).

7 år siden
7 år siden

Hej Camilla

Jeg er selv fra Slagelse, og har først lige meldt mig til i dag og hvis du stadig har brug for én, så er jeg frisk.

Jeg skriver på engelsk, men også på dansk, og helst fantasygenren. Jeg er dog pt. i gang med faglitteratur. Jeg elsker at læse, og at skrive er min største passion her i livet. Det er virkelig underligt, at man kan føle sig alene om at skrive. Skriv til mig, hvis du stadig er på idéen?

Hilsen

Underviseren

7 år siden
7 år siden

Hejsa Underviseren!

Jeg undskylder, at jeg ikke har været herinde i lang tid. Men jeg har bestemt ikke noget imod at mødes, hvis du stadig har lyst.

Vi kan mødes på biblioteket, hvis du har lyst, og du kan bare sige til, når du kan.

Mange varme hilsner
Camilla

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Skriveafhængig i Slagelse og omegn er startet 18/09-2016 16:01 af Camilla Rasmussen (II) (Camra) og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Krimikonkurrence Leitura
10 timer, 4 minutter siden · heksemutter
45Dagens DJ
3 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
25 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 14 dage siden · AnsuLa

Opslagstavlen

5God digital bogside
5 måneder, 18 dage siden · HamDenKorte
0Forfatter søges til Børnebogsuniver...
1 år, 7 måneder siden · Untitled
0Skrivegruppe!
1 år, 8 måneder siden · Clara de N
13Kunsten i fokus
2 år siden · belmindelig
0ups
2 år siden · Savanti
0En ulykke sker aldrig alene
2 år siden · MariaMolgaard
7Korrespondent
2 år siden · Dmitri Burdykin
4Skrivegruppe 45+
2 år siden · HeleneHK
3Psykoterapi
2 år siden · Anita A