Hej Alle Jeg går nu igang med en større redigering / ny gennemskrivning og så vil jeg jo gerne høre hvad I så syntes om det :-) Hvordan gør I hvis I vil lægge en redigeret tekst op her på Fyldepennen. Sletter I den gamle og lægger en ny op? Eller lægger I den nye op eventuelt inklusiv 'Revideret Version' som en del af titlen? Jeg vil egentlig være ked af at midste de gamle kommentarer - de har været meget lærerige for mig - måske er det bare sentimentalt :-) Hanne
Jeg rediger mit dokument og skriver at det er rettet, hvis en person skriver til det samme problem :) Jeg ved ikke, om det er en god måde at gøre det på, men det er sådan jeg gør det :)
Tak for godt råd :-)
Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.
Hjemmesiden anvender cookies til at huske dine præferencer. Der anvendes endvidere cookies til trafikmåling og denne information deles med tredjepart (Google Analytics). Klikker du videre på siden, accepterer du hjemmesidens brug af cookies.