Bøger, forlag og litterært · Bog på fyldepennen

3 svar
Senest opdateret 3 måneder, 26 dage siden · thevoid, Morpho
3 måneder, 29 dage siden

Jeg har længe haften bog i hovedet, til mine børn, hvordan er det, er i tvivl, skriver man alle kapitler og så til sidst bliver den udgivet offentlig? Eller bliver kapitler offentlig undervejs?

3 måneder, 29 dage siden
3 måneder, 27 dage siden

Hej Søren
Jeg ved ikke, hvad andre gør, men jeg har lagt ud som det er blevet proceret. Først to kapitler i et og herefter 1. Kapitel. Dem der læser med, oplever jeg, har mere lyst til at respondere, når der ikke kommer en ordentlig klamamse. Nogle giver respons og det er super nyttigt.
Der er jo mange, der ved noget om litteratur, processen etc.
Så det kan være godt at få lidt refleksioner fra andre med på vejen. Men jeg har også erfaret at jeg skal holde mit eget fokus i denne proces og kun læne mig op af de gode råd, jeg oplever vil løfte skriveprocessen. Og mennesker vil opleve det du skriver vidt forskelligt. De råd jeg har fået har dog haft en et specifikt kritikpunkt og derfor ved jeg, at der er noget i opbygningen der ikke spiller. Så jeg vil da råde dig til at publicerer undervejs.
Bh
Camilla

3 måneder, 27 dage siden
3 måneder, 27 dage siden

Hov! Der er sindssygt mange stavefejl. Sorry, sidder med min lille phone og trykker i vildfarelse på de små tangenter:-)

3 måneder, 27 dage siden
3 måneder, 26 dage siden

Aha ja ah ..tak for svar må genoverveje min plan!

3 måneder, 26 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Bog på fyldepennen er startet 21/07-2017 10:39 af Søren Sørensen (thevoid) og er placeret under Bøger, forlag og litterært.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

19Skuespil
12 timer siden · dino
1380Dagens ord
16 timer siden · leviP
8Filmen over alle
1 dag, 8 timer siden · dino
4Illustrator og forfatter, samt inds...
3 dage siden · prefu
6Beskrivelse af lyde...
7 dage siden · amandastorgaard
2Ny facebookgruppe: Forfattertricks ...