Fyldepennen · Drømmen om en drøm

3 svar
Senest opdateret 1 måned, 2 dage siden · 3 bruger(e) deltager
1 måned, 2 dage siden

Kære fylde, ved ikke om den her skulle have valgt til min dagbog, men nu er den altså her på debatten.
Håber i kan tilgive mig hvis jeg laver fejl.

Okay. Alle med fortetningssans må meget gerne deltage i debatten for har brug for alt viden. Negativ såvel som positiv .hvor rodet det så end er.

Min titel er. Drømmen om en drøm.

Fordi jeg har valgt denne titel, er fordi jeg har en stor drøm, og normalt plejer jeg at tænke det kan blive muligt men lige med denne er jeg lidt tilbageholdende for har ikke startskuddet af det der kræves. Men her kommer mine refleksioner.

Jeg har en drøm om at designe i phone cover plakater hatte t=hirt jeg har allerede designet en lille souvenir hvor mit kunstværk er i en boble man kan ryste ligesom dem man kan købe op til jul. Kan ikke huske hvad de hedder. Det er faktisk blevet ret flot jeg har betalt for varen og fået nogle til at lave den, og lagt et billede op på facebook, og der er allerede en der gerne ville have den. Der er også en der gerne ville købe foto på lærreder.. men hvordan starter jeg?

Sådan noget som postkort puslespil krus håndklæder .og noget af det skulle være med mig som model, andet skulle så være min egen kunst eller kunst plakater .
Der er flere souvenir dette er blot nogle.
Der er bare så det, det er vidst dyrt sådan noget, men her kommer det positive midt i alt dette. På instragram er jeg oppe på 1.208 følgere, dette er en stor efterspørgsel efter mig vedr som tøj og smykke model. Det er en drøm der er blevet virkelig.
Derfor deler jeg denne med jer. Og tilgiv mig hvis det skulle have stået i dagbogen fremfor debat. Så må jeg tage imod det der kommer. Jeg har ikke penge til at starte noget op jeg gad godt at kende nogle der har sådan en forretning der ville hjælpe med at producere de ting jeg designer. Og markedsfører dem også videre. Ved ikke om det overhovedet nogensinde vil blive virkelighed. Så drømmen om en drøm. Når jeg er ved at miste håbet om drømmen vender jeg straks blikket mod instragram også er der en følger mere, lige pludselig er der den man skal samarbejde med der. Vælger at tænke sådan. For hvorfor skulle drømmen stadig være i mit hoved?drømmen om en drøm, er kommet for at blive indtil den realiseres. Knus Ann .

1 måned, 2 dage siden
1 måned, 2 dage siden

Hej Savanti.

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé.
Og jeg håber at du finder en der kan hjælpe dig videre.

Selv fatter jeg ikke en fløjtende fis af dit indlæg.
Jeg er vist mindst 45 år for gammel. :-)

1 måned, 2 dage siden
1 måned, 2 dage siden

For det første vil jeg sige, at det bestemt er passende i debatten, og for det andet vil jeg skrige drøm løs :)

Som du selv er inde på, er dine ideer, og derfor hvad det er, du præcist spørger om, en smule rodet. Ikke at der er noget galt med det på dette stadie! Men jeg har svært ved at finde det konkrete, du søger svar og/eller feedback på.

Mit råd vil for nærværende være at stikke hovedet et andet sted hen end fyldepennen og tage et kig på www.amino.dk. Der er sprængfyldt med både andre drømmehoveder og små selvstændige, som vil kunne hjælpe i udførelsen af ide og selve produktet.

En velment note før du styrter derover. Jeg ville tage, hvad end du smider op på deres forum (i hvert fald indledningsvis) og få det GRUNDIGT gennemlæst. Det er såmænd ikke, fordi de er mere fordømmende end så mange andre steder i dette helvede, der er internettet. Der er blot en million mennesker med ti millioner ideer og drømme. Derfor er det let at forfalde til den antagelse, at sjusk med tekst, og korrektur af denne, er lig med sjusk og/eller useriøsitet, når produkter og penge skal ind over. Og folk vil derfor nok tage tid og samarbejde et andet sted hen. Det er i al fald min erfaring fra den verden.

Endelig vil det være min vurdering, at det ville være godt at tøjle drømmen ved at udvælge 1-2 specifikke produkter, du gerne vil afprøve først. Det vil efter min bedste overbevisning gøre din oplevelse og ikke mindst chancen for at drømmen bliver mere konkret større. Du kan altid udvide.

Håber det kan bruges.

1 måned, 2 dage siden
1 måned, 2 dage siden

Hej Jimmy

Det kan det ihvertfald især det nederste i dit indlæg vil jeg følge til dørs. Tak for opmuntring . Mvh Ann .

1 måned, 2 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Drømmen om en drøm er startet 18/12-2020 20:26 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

3778Dagens ord
8 timer, 31 minutter siden · Engbo
37Bibelen
9 timer, 31 minutter siden · Engbo
119Dagens Vits
14 timer siden · Kreden
0Gensidig betalæsning - Roman
1 dag, 10 timer siden · Kafkaesque
3Ja ja, ser man det.
2 dage, 13 timer siden · dino
3Betalæsere søges til fantasy roman
5 dage siden · dino
5Skal vi starte et skrive- fortællef...
6 dage siden · Mons1957
2jeg søger feedback
12 dage siden · Ormstunge
1Skrive-software?
13 dage siden · Anlou
10Hvilken sprogstil foretrækker i?
15 dage siden · hermanøv
2D ette er en drabet o
23 dage siden · dino
137Virus
23 dage siden · dino
138Hvad er du taknemmelig for i dag?
24 dage siden · Kafkaesque
1Mangler kritik
1 måned, 1 dag siden · Nicolas Jessen
3Drømmen om en drøm
1 måned, 2 dage siden · Savanti
13Hvorfor kan jeg ikke det samme som ...
1 måned, 3 dage siden · dino

Fyldepennen

5Skal vi starte et skrive- fortællef...
6 dage siden · Mons1957
2D ette er en drabet o
23 dage siden · dino
3Drømmen om en drøm
1 måned, 2 dage siden · Savanti
4Sortering af dagbog
4 måneder, 18 dage siden · Prem
1Er glad for at....
8 måneder, 16 dage siden · Eddie