Fyldepennen · D ette er en drabet o

2 svar
Senest opdateret 23 dage siden · 3 bruger(e) deltager
24 dage siden

Hej alle. Denne debat findes endnu ikke, og det er derfor jeg har opfundet den lige nu.
Det er en debat hvor man må ytre sig om de ting man ærgre sig over. De ting man misunder over. De ting man gerne vil blive bedre til,eller bare længes efter eller noget man tror man længes efter fordi man lever andres liv hvor man kunne leve sit eget hvis man ville, det skal lige siges imens jeg skrev dette krævede det enorm kapacitet af det ene og det andet fordi min IPad gerne ville,skrive,andet,end det jeg ville,skrive, men jeg gider kke lave stavefejl. Der er så meget jeg kunne håber ...

24 dage siden
23 dage siden

Jeg er blevet fem og firs og ønsker i grunden ikke at være yngre. Dog ville jeg gerne være fri for alle de skavanker der følger med alderen. Jeg er meget tilfreds med mit liv, der er ikke meget jeg fortryder. Do er der en del som jeg gerne ville have realiseret, og som jeg ikke har opnået. Men så har der været andet i stedet. Så alt i alt er der intet jeg har at ærgre mig over.

23 dage siden
23 dage siden

Tillykke, Kåemer!

Du har det vigtigste i behold, trods de legemlige skavanker: dine åndsevner!
Der er også meget jeg ville gerne have realiseret hvis jeg havde kunnet. Det viser sig i mine drømme. De fleste af dem har et fælles tema: Uopfyldte hensigter.
Skal jeg cykle, er kranken rustet fast. Skal jeg med bussen, kører den en forkert vej. Møder man en dejlig dame, kan man ikke få boksehandskerne af. osv.

23 dage siden

Besvar debattråd

Debatten D ette er en drabet o er startet 26/12-2020 23:21 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

3778Dagens ord
9 timer, 32 minutter siden · Engbo
37Bibelen
10 timer, 32 minutter siden · Engbo
119Dagens Vits
15 timer siden · Kreden
0Gensidig betalæsning - Roman
1 dag, 11 timer siden · Kafkaesque
3Ja ja, ser man det.
2 dage, 14 timer siden · dino
3Betalæsere søges til fantasy roman