Hyggekrogen · superhelt vs superskurk?

4 svar
Senest opdateret 2 år siden · 5 bruger(e) deltager
2 år siden

Hej Alle sammen!
Hvis du var en superhelt eller superskurk, hvad vil du være og hvilken evner vil du have og hvorfor?

2 år siden
2 år siden

Jeg kan ikke se mig selv som hverken superhelt eller superskurk - Selvom skurkene sommetider har egenskaber som godt kunne være fristende - men superhelt - nej, det er for langt ude, så langt rækker min fantasi ikke. Men jeg kunne godt tænke mig at have magiske evner, således at jeg kunne tingenes gang med et par håndbevægelser i det små som i det store. hvis der var sådan en småforbryder, en der ville stjæle en dametaske eller lignende, så ville jeg vifte lidt med en lillefinger, og straks ville banditten befinde sig på en gade et sted i Kina, med det kinesiske politi stirrende mistænksomt på ham. - Eller i det store - her måtte jeg nok bruge begge arme - så ville alle myndigheder i verden vågne en morgen og opdage at alle sprængstoffer var blevet til den lækreste jordbærmarmelade, og selve våbnene ville være blevet
til lakrids og chokolade. - Det ville nok forandre verden, om det ville være til det bedre eller værre, ved jeg ikke.

2 år siden
2 år siden

Jeg ser mig som super skurk da min magt er ord og jeg ikke bange for og bruge dem jeg danner der bare mere fin og smuk hvorfor altid skrive hadfyldt over for hinanden wauw sikre en superskurk ???

2 år siden
2 år siden

Jeg vil gå en tredje vej og blive en antihelt. En man som sådan ikke forventer vil gøre noget godt, men har en intention om at gøre det, på trods af forventninger om det andet. Eller omvendt.
Mine evner ville nok være noget med magi, hypnose, telekinese eller lignende. Det ville jeg anvende i kamp mod nogen eller noget.

2 år siden
2 år siden
#4

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

2 år siden

Besvar debattråd

Debatten superhelt vs superskurk? er startet 06/07-2021 15:19 af Maria Louise S. Jensen (mlsj) og er placeret under Hyggekrogen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
2 timer, 56 minutter siden · heksemutter
45Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 1 dag siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden

Hyggekrogen

45Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
26Dagens citat
3 måneder, 16 dage siden · Ansu
5Dagens Sketch (del en sketch/joke)
5 måneder, 20 dage siden · HamDenKorte
0Den kærlighed
8 måneder, 18 dage siden · MariaMolgaard
5Alternativer til Fyldepennen?
1 år siden · Arndal k
2I need a vacation ;-)
1 år, 2 måneder siden · DeuceF43
10But why?
1 år, 3 måneder siden · DeuceF43