Hyggekrogen · Rette hylde?

1 svar
Senest opdateret 1 år, 7 måneder siden · 1 bruger(e) deltager
1 år, 7 måneder siden

Hey jeg er bruger på Hifigalleri, går op i hifi, og har et fedt anlæg. Det havde min forfatter ven også, MEGET federe end mit. Han var hifi entusiast, udover at være poet, og byggede mine første ordentlige højttalere til mig. Men tror at dette mere er min rette hylde end Hifigalleri, da jeg er blevet frosset nogle gange, for at have lagt "Off topic" indlæg op, blandt andre nogle af mine digte. Det var der så nogle der ikke kunne tolerere, og havde klaget. Derfor blev jeg frosset. Jeg tror det er noget med at Hifigalleri, er for hifi nørder, der intet andet end hifi har. JEG synes så bare der skulle være plads til andet, end hifi. Det kunne de som sagt ikke tolerere. Man siger jo at nogle ved lidt om meget, og andre ved meget om lidt. Ydermere tror jeg at forfattere, lyrikere, og poeter, er fælles, om at have nogle udfordringer, her i livet. Det havde min ven også. Og her til sidst kan jeg fortælle at der kommer flere digte fra mig, der bliver publiceret. Digtene bliver ved med at komme til mig, men kan desværre ikke publicere dem nu, for jeg må ikke lave flere publiceringer. Har brugt min kvote for nu, men glæd jer :-) :-D :-)

Kærligst Kenneth

1 år, 7 måneder siden
1 år, 7 måneder siden

Jeg er også kunstner, på andre måder end med lyrik. Jeg tegner og maler også.

1 år, 7 måneder siden

Besvar debattråd

Debatten Rette hylde? er startet 17/09-2022 13:33 af Kenneth Hvid (DeuceF43) og er placeret under Hyggekrogen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

45Dagens DJ
2 dage, 1 time siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
7 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
7 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
24 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
29 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
29 dage siden · sofiesverden

Hyggekrogen

45Dagens DJ
2 dage, 1 time siden · AnsuLa
26Dagens citat
3 måneder, 14 dage siden · Ansu
5Dagens Sketch (del en sketch/joke)
5 måneder, 17 dage siden · HamDenKorte
0Den kærlighed
8 måneder, 16 dage siden · MariaMolgaard
5Alternativer til Fyldepennen?
1 år siden · Arndal k
2I need a vacation ;-)
1 år, 2 måneder siden · DeuceF43