Jeg vil lige tilføje at reglerne herinde er at vi kun må dele tekster på dansk. Hvilket jeg faktisk på en måde synes er en fin regel. Jeg ved ikke med debatter = jeg fik engang slettet min profil herinde, og mange breve, tekster og debat-tråde = et par års arbejde, ca. Jeg kommenterede engang en udelukkende engelsk tekst herinde, for at understrege en pointe da jeg efterfølgende selv lagde en engelsk tekst op som blev slettet (hvad jeg havde forventet). Jeg skrev fuckdigmoderator, og jeg tror aldrig vedkommende tilgav dét. Samme dag min profil blev slettet delte jeg et dagbogsindlæg hvor jeg kritiserede såvel moderatorene som brugerne, og samme dag delte græsk musik i debattråd (Killah P, RIP, fck Generation Identitær og Gyldent Daggry, og CIA og Mossad).
Jeg skrev dog også i dagbogen om at mit hjerte galoperede farligt, og jeg vælger at tro at det er dét der fik mig slettet = bekymring. Videoen med Saul Williams og budskabet (som jeg tolker det) om at tale med hjertet.. i dén dokumentar fortæller de om en god måde at finde en balance, nemlig i at gøre det hele I MOMENTET, FOR momentet, aldrig for produktet.
Min pointe er at det bedste jeg har skrevet har været med tanken "dette er det sidste jeg gør i dette liv"; altså som i poker, at gå all-in. Som MC Medusa siger i dokumentaren "Hvis du kommer til mig som kunstner og ikke selv tror på dit shit, hvorfor skulle jeg så?". Altså, jeg nedgør selv hvad jeg laver online, hader det ofte, men INTET ER SKREVET I STEN. Det bliver genialt, det du skriver. Jeg læser selv mine egne tekster ofte, må jeg indrømme, ikke for at finde fejl men for at finde noget guddommeligt = når jeg kan finde det i andre, næsten alle andre, så MÅ det da os være i mig! Og det er det. "The inner G, the G.O.D, the G without OD-ing". Og det er i dig. Måden vi taler til os selv på - ville vi tale sådan til vores bedste ven?? Til vores homeboi? Til kammeraten? Aldrig! Men... ydmyghed og nihilisme... for mig er svaret i Hip Hop = ikke i "fake it till you make it", men i "create it till you brake it, and then come back for more, or less" (det er ikke citater, bortset fra fake it (narcissisters motto)). Kintsugi er virkelig en fed kunstform, hvor det reparerede er selve kunsten - man smider en vase på jorden, limer den sammen igen med guld-lim, eller anden lim med farve, og det ser SÅ smukt ud = man SKAL selv gøre det, det er hele pointen at man ikke køber kintsugi men laver den selv, med et minde for altid, ligesom puslespil. Og at skrive digte, måske.
ANYWAYS, held og lykke! Det bliver genialt :-) Believe!