Striptease på toppen


18 år siden 1 kommentar Klummen

1Vurdering af et menneske
Der er gået 38 år siden det skete, men i mange områder af verden ... [...]
Klummen
14 år siden
040 og 4 og færdig
Fuldmånen lyser i toppen af sceneriet. Nedenunder blinker i tusin... [...]
Klummen
17 år siden
0En heftig 50-års fødselsdag
I disse dage - for nøjagtig 50 år siden - var Budapest og Ungarn ... [...]
Klummen
17 år siden
0Brunch
Jeg har spist > 100 brunches i ind- og udland. Det skyldes flere... [...]
Klummen
17 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Erik Hulegaard (f. 1949)
Læserne er allerede delt i grupper ved overskriften. Der er dem, der tænker mandschauvinist, kvindeundertrykker, gamle grisebasse, hver-sin-lyst, interessant (=mænd og alternativt tænkende quinder) osv. osv.

For de læsere, der endnu er tilbage, læs venligst videre. Inden vi stripper det sidste bogstav i denne klumme vil jeg helt gratis fortæller læseren, at jeg har set en del striptease i ind- og udland gennem mit voksne CV. Nuvel, meget har været tidsspilde, noget har været godt og enkelte gange er min mentale harddisk brændt for nærmest sublim kunst. Fælles har dog altid været en vis jordforbindelse i et relativt tempereret rum.

De fleste mennesker har hørt om Mount Everest. Alene fordi det er det højeste bjerg på kloden. De færreste har hørt om en indbygger i Nepal, som hedder Lapka Tharke (nej, vel?). Hr. Tharke (lad os bare være høflige) smed for nylig alt klunset i en sjælden set striptease på toppen af verdens højeste bjerg. Iflg. Himalayan Times (læser det sjældent) skulle hr. Tharke have stået 3 minutter uden en trevl i næsten 9.000 meters højde; det højeste stripteaseshow endnu set på Jorden.

Overskriften skulle måske snarere have heddet "Der er koldt på tappen eller toppen" (vælg selv).

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/06-2006 19:59 af Erik Hulegaard (ehu) og er kategoriseret under Klummen.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.