1Invasion
På den evigt krympende lever · Holder et mellemstort kuld kattekill... [...]
Digte
13 år siden
1Igen
Han rørte forsigtigt ved hendes skulder. "Er du sikker? Skal vi g... [...]
Kortprosa
14 år siden
22I torsdags
I stedet går han indenfor. Han vil ikke være derude. Indenfor er ... [...]
Noveller · storm
15 år siden
9Kage
Scenen er selvskreven: De to damer er ikke et minut under 82, de ... [...]
Blandede tekster
15 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Lyng Svensson (f. 1984)
"Det vigtigste ved et parforhold er at holde fast i kærligheden. Giv jer selv tid til hinanden hver dag, og glem ikke at påskønne hinanden og give udtryk for det. I må ikke glemme, at I lever sammen med den person, som I engang forelskede jer i og stadig elsker. Kys hinanden hver dag. På munden, ikke kun på kinden eller panden. Sig 'jeg elsker dig' ofte. Mere end én gang om dagen. I skal mene det, når I siger det. I skal sige det hver gang det falder jer ind. Sørg for at have sex ofte. Hvis I ikke føler lysten til det, så prøv at gøre sexlivet mere spændende. Prøv nye ting. Der findes utallige ting, som kan sætte lidt ekstra krydderi på samlivet. Genopfrisk forspillet. Udforsk hinanden igen som var det første gang. Og sæt tid af til det. Når I skændes, så husk på kærligheden først. Hvis emnet for jeres skænderi stadig virker vigtigt efter et kys og en gensidig forsikring om evig kærlighed, så kan I måske i det mindste tale fornuftigt om det. Husk at holde hinanden i hånden, når I går på gaden. Rør meget ved hinanden, også derhjemme. Tal sammen. Hold rede på hvor længe der går mellem samtaler om andet end den daglige husholdning. Er det for længe? Så genopdag hinanden som samtalepartnere. Tag tiden til at tale sammen og lytte til hinanden. Hvis I har svært ved at finde noget at tale om, gør det ikke noget. Det kan være svært at komme i gang igen. Tag ud og få oplevelser sammen, som I bagefter kan diskutere.
[klik]
Du kan nu vende kassettebåndet."

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 19/05-2009 19:02 af Tenna Lyng Svensson og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.