1Var det hele slut?
Vi sad alle i den lille sal. Der var varmt som i en ørken, og der... [...]
Noveller
11 år siden
1Gry, Ia og Walter
Det var morgen, og Gry vågnede ved, at hunden Walter hopppede op ... [...]
Noveller for børn/unge
11 år siden
0Julemandens jul
Historien om Julemanden og Stan · Julemanden er 205 år og lige side... [...]
Blandede tekster
11 år siden
2Den falske
Hende den falske · Sød på overfladen, men kold indeni - eller måske... [...]
Blandede tekster
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Lulu Nellemann (f. 1999)
Det er fridag. Jeg har fundet den perfekte blomst at kigge fra.
Bækken bruser mildt, imens den har en samtale med den lette brise, som spår en varm og dejlig dag.
Mine øjne er lette og friske og på trods af varmen er mit sind fyldt med en frisk ro.
I bækken vrimler det med liv - små og store. Jeg er betaget. Betaget af alle de liv, der findes skabt af kærlighed. Da går det op for mig, at hele engen er fyldt med forelskede par. Man ligefrem mærke kærligheden. Man kan mærke magien i luften og suset i maven. Det er dejligt. Det er den følelse, som gør vi lever. Den er god,den er sund. De forelskede par skal skabe nye liv. Det er godt. Det er som om al den kærlighed, gør min lykke mere lykkelig. Verden er lykkelig i dette sekund. Man kan smage lykken. Den er sød med et strejf af citron. Jeg kan høre græsset gro. De sukker sødt over al den kærlighed. Det gør det højt. Jeg smiler ved mig selv og lukker mine øjne i. Jeg har fundet den bedste blomst med udsigt over livet og kærligheden.
Forfatterbemærkninger
En opgave i skolen, hvor jeg skulle skrive om livet og kærligheden.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 27/06-2012 15:46 af Lulu Nellemann (Lunella) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.