1Spillet
Jeg leder efter spillet. · Spillet jeg aldrig bliver træt af. · Spill... [...]
Rim og vers
10 år siden
0Venten
Venter på den Skygge. · Hvor bliver Skyggen af? · Sidder Skyggen på e... [...]
Digte
11 år siden
1Jeg Venter..
Den dag, jeg dør · Da føler jeg den tunge last løfte sig fra mit br... [...]
Digte
11 år siden
3Data-Strømmene
Jeg har engang udviklet hjemmesider... Og nogle ting fik mig til ... [...]
Filosofihulen
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Axel Thomsen (f. 1991)
Den dag, jeg dør
Da føler jeg den tunge last løfte sig fra mit bryst.
Og du hvisker stille til mig: "Bare slap af min kære"

Forstår du ikke?
Jeg har allerede en plan...
Jeg venter på mit rigtige liv begynder..

Da vil jeg stå på skibets bov
Kikke ud over horisonten.
Føle de brusene bølger der slår på skibets sider.

Forstår du ikke?
Jeg har allerede en plan...
Jeg venter på mit rigtige liv begynder..

Og når skyerne flytter sig
Da ser jeg, at jeg har lang vej endnu..
Forfatterbemærkninger
Denne tekst er en sangtekst... Jeg har taget en del af disse ord fra en anden sang på engelsk.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/07-2012 21:36 af Axel Thomsen (Krashan) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.