1Var det hele slut?
Vi sad alle i den lille sal. Der var varmt som i en ørken, og der... [...]
Noveller
11 år siden
1Gry, Ia og Walter
Det var morgen, og Gry vågnede ved, at hunden Walter hopppede op ... [...]
Noveller for børn/unge
11 år siden
0Julemandens jul
Historien om Julemanden og Stan · Julemanden er 205 år og lige side... [...]
Blandede tekster
11 år siden
2Den falske
Hende den falske · Sød på overfladen, men kold indeni - eller måske... [...]
Blandede tekster
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Lulu Nellemann (f. 1999)
Hende den falske
Sød på overfladen, men kold indeni - eller måske omvendt. Jeg har set begge dele ved hende og jeg kan ikke tåle den kolde. Den afskrækker mig, jeg kommer på afstand, så langt at jeg ikke kan nå hende. Et øjeblik troede jeg, at jeg fandt en rigtig veninde. Endelig! Men pludselig kom en anden én, en mere populær og sødere og jeg var glemt. Jeg bad hende om noget, men det var ikke at dette skulle slutte, jeg følte mig lykkelig, glæde over at finde en bedste veninde - troede jeg, men hende den sødere blev valgt. Man siger at tredje gang er lykkens gang. Lykken var nok ulykke og afstand, men jeg følte svigt, sorg, vrede, men kun indeni. Jeg kunne ikke skrige, jeg kunne græde, jeg kunne ikke råbe, jeg blev kun mere skrøbelig. Nu . nu ser jeg at det hele var meningen. Hun ændrede sig, hun var ikke som før mere, jeg kunne ikke lide det nye. Hun sluttede det selv, jeg behøvede ikke gøre noget - kun græde. Nu ser jeg at hun aldrig havde været den bedste, for det var ikke oprigtigt. De bedste var der allerede, jeg havde bare ikke set at det var dem. Nu håber jeg igen.Tør måske vove mig mig ud og satse igen, men jeg er meget skrøbelig. Mere end nogensinde.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/08-2012 20:18 af Lulu Nellemann (Lunella) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.