8Jeg ville lyve
I mit liv af smukke øjne · Ville jeg lyve · Hvis jeg påstod jeg fortr... [...]
Digte · tanker, mennesker, eksistens
7 år siden
5Masker i mørket
Har så tit været andres lille beskidte hemmelighed, · deres dårlige... [...]
Digte · facade, angst, tanker
7 år siden
2Verdens smukkeste billede
Jeg fandt engang det ultimative billede. · Uanset hvor mange billed... [...]
Blandede tekster · forelskelse, eksistentielt, mennesker
7 år siden
6Grundstenen til en mand
Da jeg var 8 år gammel blev grundstenen til en mand skabt. · Jeg hu... [...]
Blandede tekster · livssyn, relationer, virkelighed
7 år siden
2Ode til en Gigolo
Jaques var død. · Går ned af strøget. Det er en smuk juli morgen i ... [...]
Blandede tekster · eksistens, mennesker, sanser
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Ace Burridge (f. 1963)
Jeg har været forelsket 1 gang.

Hun kom snigende ind, anonymt blandt mange på en blog jeg havde.
Ikke her, men i en anden tid, et andet sted.
Hun skrev intet, hun sagde intet.
Hun kiggede bare.

Min krop den sitrede for første gang i mit liv.

Så jeg skrev en besked :

Håber ikke det gør noget jeg siger du har utroligt smukke øjne.
Fik med det samme svaret : Nej det gør da overhovedet ikke noget Ace :-).

Den næste tid var det mest intense jeg har prøvet i mit ellers meget intense liv.
Aldrig nogensinde, har en kvinde været i nærheden af, at elske mig så ubønhørligt, hudløst og ærligt.

Jeg lod mig for første gang forføre.

En sen aften ringede hun grædende til mig og sagde :

"Ace lov mig at du aldrig lader mig ødelægge det her."

Jeg svarede :

"Du ved, at hvis jeg gør det, så holder jeg det".

Hun sagde:

"Jeg ved det."


Derfor sagde jeg ja.


En måned efter blev hun meget syg, jeg havde ingen mulighed for at møde hende.

Angsten tog over, den havde altid været skyggesiden i hendes liv

Og jeg modtog en email med ordene :

"Ace du er det mest fantastiske menneske jeg har mødt, du har så meget at give, jeg elsker dig mere end noget jeg nogensinde har elsket og derfor ved jeg slet ikke, om det er det rigtige jeg gør her, men jeg kan ikke mere, derfor må jeg bede dig sætte mig fri."

Og så var hun væk...

De ord og det løfte, brugte næsten 4 mdr af mit liv på, at forsøge, at slå mig ihjel.
Men uanset hvad jeg gjorde, var det angsten der styrede hendes liv og ikke hende der styrede den.

De sidste ord jeg hørte fra hende var :

"Jeg elsker dig Ace og vil nok altid gøre det."

Og så stoppede hun for altid al kommunikation.

Jeg havde ikke grædt siden jeg var barn, jeg havde end ikke grædt da min fars kiste blev ført til graven, men der græd jeg.

Derfor - når jeg mærker den sitren igen ved jeg, at jeg skal passe på.
Den kan ødelægge andre og den kan ødelægge mig.

Deja vu.

Men jeg ved også, at jeg nok ikke har så mange valg - hvis jeg nogensinde skal finde min soulmate.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/11-2012 23:56 af Ace Burridge (Ace63) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 391 ord og lix-tallet er 20.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.