5En nytårsnat
Det var med frakken over armen, at hun forlod festen og i stedet ... [...]
Noveller · hjertesorg, sorg, kærlighed
9 år siden
2Mig og min mor
Sommerferien var lige begyndt, og vi havde ingen store rejseplane... [...]
Noveller
11 år siden
2Det skulle egentlig ikke gøre ondt
Det var nu egentlig ikke fordi det skulle gøre ondt, men det gjor... [...]
Kortprosa
11 år siden
2Regnen - Kapitel 1
Midt i det kolde nord, hvor bjergene møder skyerne og regnen alti... [...]
Fantasy
11 år siden
1Den blå-grønne bog
Vinden havde fat i træerne, og solen var for længst blevet til et... [...]
Kortprosa
13 år siden
6Regnen
Mørket havde endelig lagt sig over den lille by Quibek. De små ly... [...]
Noveller
14 år siden
7Lyde fra stilheden
Et svagt åndedræt brød stilheden i soveværelset, vinden uden for ... [...]
Noveller
15 år siden
0Loser
Is it okay · To feel left out in the dark? · Or should I try to fit i... [...]
Digte
15 år siden
4Molly i vinduet
Gruset knasede under skoene, og afbrød Mollys nærmest larmende ta... [...]
Noveller · følelser, smerte, familie
15 år siden
0Ungdom!
Neon nætterne åbne op for en selvglæde · Der rammer én midt i solar... [...]
Digte
15 år siden
0Aids
· Tomhedens hysteriske mørke · Skriger søvnløst ud i natten · Håbløshe... [...]
Digte
15 år siden
2Sex, og så videre...
Vi er som små organiske maskiner · Der danser glade rundt i nættern... [...]
Digte
15 år siden
3Ensomhedens overgreb
I sensommer nattens fortvivlede mørke · Der danser de misbrugte bør... [...]
Digte
15 år siden
15'KärliY,he'ð
I huset skreg de hvide vægge ængsteligt af ensomhed, imens sollys... [...]
Noveller
15 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Michelle Marie Bruun Baadsgaard (f. 1989)
Sommerferien var lige begyndt, og vi havde ingen store rejseplaner. Min stedfar havde inviteret os alle sammen op i hans sommerhus. 10 dage ved Vestkysten.
   "Du vil føle dig renset når du kommer hjem efter alt den friske luft" havde han sagt ved middagsbordet, da jeg grinede af hans sommerferie ide.
   Neden for trappen ventede Thomas på mig, han blinkede med sine store brune øjne og smilede frækt op til mig, uden nogen så det. Han stod og tog imod vores tunge tasker og pakkede bilen. Min lillebror og jeg satte os på bagsædet, Thomas bag rattet og mor gjorde ham selskab på forsædet. Jakob var en plage, som altid, så selvfølgelig skændedes vi på bagsædet, imens mor ihærdigt prøvede at stoppe os oppe fra forsædet.

Mor og stedfar stod ved bilen, foran sommerhuset, og kysser hinanden. Jeg blev så pokkers jaloux, de var så forelskede. Det var ikke det, man kunne sige Thomas og jeg var. Vores forhold handlede kun om en ting - sex. Vi havde nok været forelsket i starten, men det var i hvert fald gået over nu.
   Jakob og jeg havde begravet stridsøksen og forsvandt ud på terrassen sammen for at nyde somme solen. Jeg smed mig på et tæppe midt på den grønne plæne og nød duften af jord og græs. Thomas kom listende ud til os på terrassen, imens mor gik i køkkenet. Han satte sig på tæppet ved siden af mig og begyndte at kilde mig.
   "Thomas hold op" skreg jeg op og grinede.
   Jeg slog ud efter ham, og ramte hans skulder. Vores lille slås kamp stoppede, da mor råbte oppe fra terrassen
   "Hvad skriger du sådan op for?"
   "Det er bare Thomas, der kilder mig." råbte jeg uskyldigt tilbage, og slog kærligt Thomas på armen.
   "Hør, skal vi ikke gå ned til vandet?" spurgte Thomas og blinkede til mig. "Der er noget jeg gerne vil vise dig"
   Jeg sprang op fra tæppet og trak mine shorts på.
   "Thomas og jeg går en tur til stranden, mor." råbte jeg op imod terrassen, hvor mor havde sat sig, med sin 'kryds og tværs'.
   "Jeg vil med" lød det ovre fra sandkassen, hvor Jakob legede med biler.
   "Nej, bliv her og pas på mor" sagde jeg og smilede op til mor.

Thomas og jeg slentrede arm i arm langs vandkanten og kiggede på de badende gæster. Der var overraskende få mennesker på stranden, til at det var ferie.
   "Kom, vi skal den her vej" sagde Thomas og hev mig op i klitterne. Han førte mig hen til et gammelt faldefærdigt skur, som han vidste, havde stået tomt i flere år. Det stod gemt væk bag nogle træer, og sommerhusene der var i nærheden, så ret tomme ud.
   "Kom med ind, Signe." sagde han og holdt døren åben for mig.
   Jeg kiggede rundt og sikrede mig, at der ikke var nogen mennesker i nærheden, før jeg gik ind i det lille skur.
   Skuret var mørkt og solens stråler kunne med lidt besvær klemmer sig igennem revnerne imellem bjælkerne.
   "Hvor er du smuk." sagde Thomas pludselig og tog mig om livet.
   Hans svedige hænder strøg igennem mit hår, og han kyssede min mund, mens jeg lod hans ene hånd binde min bikini op. Jeg kunne mærke, at han var ophidset, og jeg lod derfor mine shorts falde ned. Thomas løftede mig op på et lille bord, der stod i skuret, og bed mig let på halsen. Vi elskede op af skurets tvivlsomme vægge.
   "Nu har du vel taget din p-pille, ikke?" stønnede han midt i det hele
   Jeg nikkede velfornøjet og bed ham blidt i øret. Han satte farten op, og færdiggjorde vores lille akt.

"Var det godt ved vandet?" spurgte min mor, da jeg satte mig ved hende på terrassen.
   Min mor havde trukket i sin blomstrede bikini og rykket stolen ud i solen.
   "Ja det var rigtig godt, vandet var dejlig varmt" sagde jeg, og satte mig på stolen ved siden af hende.
   "Hvor gik Thomas hen?" spurgte mor, og kiggede ind i sommerhuset.
   "Jeg tror han gik ind for at skylle saltvandet af"
   "Bader han nu igen? Han bader hele tiden." grinede min mor.
   Jeg sagde ikke noget, men kiggede over på Jakob og smilede tilfreds for mig selv.
   Jakob sad i sandkassen og lavede sandkager.
   "Du må gerne være med, Signe" sagde han og smilede, så jeg kunne se, at han manglede en tand.
   "Ellers tak, Jakob. Du er også bedre til at lave sandlager end mig" svarede jeg.
   "Vil du være med Thomas?" spurgte han Thomas, da han kom ud på terrassen helt nyvasket og ren.
   "Det kan du tro jeg vil"
   "Har du ikke lige været i bad?" spurgte jeg, og håbede han ville blive på terrassen sammen med mig.
   "Jo, men jeg er en sand mester til at lave sandkager, Signe" grinede han til mig.

Det var midt om natten, da døren ind til værelset forsigtigt blev låst. Thomas' mørke skikkelse stod ved døren, og fumlede med låsen. Han listede hen til min seng og kravler ind under dynen.
   "Jeg har sådan lyst til dig" sagde Thomas og listede en hånd ned i mine trusser.
   Mine hænder søgte rundt på hans muskuløse krop. Jeg kunne hurtigt konstatere, at han var nøgen. Jeg tog fat i hans hånd og hev den op fra mine trusser.
   "Vi er nød til at ligge os ned på gulvet, sengen knager for meget" sagde jeg og kravlede ud af sengen.
   Jeg bredte dynen ud på gulvet, og vi lagde os ned ved siden af hinanden. Thomas var liderlig. Jeg kravlede ned mellem hans ben og tog hans stive pik i munden. Thomas gispede og greb fat i mit lange hår.
   Thomas og jeg havde fantastisk sex midt på gulvet i sommernatten. Imens min lillebror sov i sengen på den anden side af væggen, og min mor i den anden ende af huset.
   Thomas sneg sig fredfyldt ud igen.
   "Vi ses" hviskede han og listede ind på badeværelset, hvor han tændte bruseren.

Da jeg stod op, sad min mor og stedfar allerede ved morgenbordet sammen med Jakob. Min mor nussede min stedfars hånd. Hun havde et fredfyldt smil på læben, og jeg kendte det smil. Hun havde fået sex.
   "Skal vi tage en tur på standen i dag?" spurgte Jakob og kiggede op på mor, som var helt væk i min stedfars øjne. Hvad mon hun tænkte på?

*
   Thomas var sådan en flot ung mand, det bedste sex jeg længe har fået. Han var så muskuløs og så fræk at se på. Nogle gange kunne jeg undre mig over, hvad han ville med en kvinde som mig, der var mor til 2.
   Han var lige kommet ud af badet og stod nu i døren med håndklædet om livet. Han kiggede hen på mig, imens han lukkede døren bag sig. Jeg havde lagt mig på sengen og lod min morgenkåbe stå åben, så han kunne se min nøgne krop. Han lod håndklædet falde på gulvet, og stod nu helt nøgen i den anden ende af rummet.
   "Kom og ta' mig" befalede jeg ham.
   Han kom listede hen imod mig, og da han kom til sengekanten, stoppede han op.
   "De andre i huset sover." hviskede jeg og satte mig op.
   "Hvor er du smuk." hviskede han ned til mig.
   "Jeg elsker dig Thomas" sagde jeg da vi lå ved siden af hinanden og kælede.

*
   "MOAR!!!" skreg Jakob
   Hun rev sig fri af min stedfars blink og kiggede på Jakob, som var ganske utilfreds med den manglende opmærksomhed.
   "Hvad råber du sådan op for, Jakob?"
   "Skal vi på stranden i dag eller hvad?"
   "Jo det kan da godt være" sagde mor og kiggede på os andre "Hvad siger du Thomas? Skal vi tage på stranden i dag?"
   Thomas smilede og fortsatte med at nusse min mors hånd.
   "Ja lad os det" sagde han med et blink i øjet og kyssede min mor.
   Ihh hvor var jeg jaloux på de to. Thomas og mors forhold handlede om kærlighed, mens Thomas og mit kun handlede om sex.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 17/12-2012 11:35 af Michelle Marie Bruun Baadsgaard (madpapir) og er kategoriseret under Noveller.
Teksten er på 1339 ord og lix-tallet er 26.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.