3Hun
Hun vendte sig rundt, så hun nu lå med ryggen imod mig. Jeg lagde... [...]
Blandede tekster
10 år siden
5Stol på mig
Se, vi som mennesker, individer, bruger endeløse dage, år på at l... [...]
Blandede tekster
11 år siden
3Fjollet
Sidder på mit værelse og tiden er for længst gået sin vej. · Åbner ... [...]
Digte
11 år siden
1For sent at fortryde
Vi går efter de ting, vi ikke kan få, for det er de ting, der til... [...]
Kortprosa
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Klaes Simonsen (f. 1984)
Sidder på mit værelse og tiden er for længst gået sin vej.
Åbner notesbogen, for jeg kan mærke at ordene presser sig på.
Men som jeg spidser blyanten er de væk igen.
Forhelvede joint, så forbliv dog tændt.
Kulden når kun så langt ind.
"Vil du være digter, skal du have styr på dine ord"
Jeg har ikke styr på en skid.
Prøve lige at hør; digter er ikke noget man skal være, poet er noget man er.
Fat det!
Jeg er ikke mærkelig for sjov skyld.
Jeg er ikke mærkelig for din skyld, jeg er som jeg er.
Men jeg er fjollet for din skyld.
Det ord behager mig, for du griner for hver gang jeg er - fjollet.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 21/03-2013 20:43 af Klaes Simonsen (Mrklaes) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.