5Borte
Minder jeg har om ting der aldrig sker, for du er her ej til at s... [...]
Digte
10 år siden
3Når dag bliver til nat
I den lyse dag, på himmelen jeg så, glade billeder af dig og mig,... [...]
Digte
10 år siden
1Indsigt
Jeg er så smårt ved af forstå du aldrig bliver min · føler mig en s... [...]
Digte
14 år siden
0Fortabt
Jeg må være matokist jeg glæder mig til af se dig · men det gør så ... [...]
Digte
14 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Christian Finne (f. 1984)
I den lyse dag, på himmelen jeg så, glade billeder af dig og mig, da skyerne flyttede og himmelen blev klar, malede vi vor billeder på jorden, skumring kom og jorden utydelig, da skar vi billederne i træ, så de kunne mærkes, da kom natten og stjernebilleder kunne ses, de modsage skyerne, jorden og det vi skar i træ, nu glæder jeg mig til det igen bliver dag.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 26/06-2013 10:17 af Christian Finne (Mishnar) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.