2Menneske-enden
Hvis nu naturlighed ikke længere "tænder" mennesket ..? · Hvis nu d... [...]
Klummen · livssyn, erkendelse, forandring
8 år siden
1Normsætterens Youtube
Blev netop bevidst om min egen bevidsthed. · Limp Bizkit søgte jeg.... [...]
Filosofihulen · filosofi, virkelighed, kulturkritik
8 år siden
3Synder uden mage
Jeg er ingen synder. For jeg er ikke religiøs. Når Jeopardy blænd... [...]
Blandede tekster · livssyn, sort humor, virkelighed
8 år siden
1Ændringer i opfattelsen
Som ene mig i en Verden - en Verden med jer. · Hører vi til det sam... [...]
Filosofihulen
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Anja Lind Andreassen (f. 1990)
Du tog pusten fra kroppen, føler mig åndeløs. Vi ved at disse er et udtryk for kærligheden - men at tage ånd fra en anden, er dette kærligt? Jeg bryder mig om min ånd - og lungerne glæder sig over selskabet.

Vær venlig, giv den tilbage, for jeg har brug for den.. i livet.
På naturligste vis, har der været andre som har forsøgt sig med frarøvelsen af ånden, men dette er ikke lykkedes. Jeg takker dem for utilstrækkeligheden. Jeg kunne nok, hvis interessen lå for røveri, ikke have gjort det bedre selv og jeg har endda en kopi af nøglen.
Hvad vil du med den i det hele taget? Har du ikke din egen?

Vi blev alle tildelt en da vi kom - eller måske er denne også blevet dig franarret? Du står til en reprimande. Det gør jeg også, men først skal jeg findes af mit eget offer, og denne har ingen interesse i min eksistens længere. Føler mig af og til velsignet for dette, men også glemt - begravet, dækket til af minder bestående af sorte sår. De er ikke helet. Intet kan heles over tid, hvis ikke kommunikationen får lov til at bane vej for livet efter.. mig.
"Du er besynderlig som blodregn."

Blot en lille del af det vi ønsker os - romantikken. Den er ikke noget for os, du og jeg. Vi hænger os i kærlighedens nøkke i stedet. Den er mere pålidelig. Hvis man skulle blive frigivet undervejs, ved vi i det mindste hvad det er der strammer om halsen.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 06/04-2014 01:24 af Anja Lind Andreassen (implosion) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 257 ord og lix-tallet er 22.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.