Himmelsengen


8 år siden 7 kommentarer Blandede tekster teenageliv kærlighed tryghed

5Ungdommen er vores fremtid
Hvis vi kan ændre skatten, en bil eller en facebook side. · Så kan ... [...]
Digte · politik, ungdom, fremtiden
7 år siden
5Tidens fart
Jeg løber, jeg går, jeg stå. · Jeg flyver. jeg svæver, jeg lander. · ... [...]
Digte · valg, ungdom, tidens gang
7 år siden
6Tid en begrænset valuta
Jeg tænker tit, tid det har jeg da masser af. · Bruger tiden på ing... [...]
Digte · tid, ungdom, valg
7 år siden
2Sammen er vi stærkere
jeg er ikke et os · uden os er der intet vi · uden vi er der intet fæ... [...]
Digte · fællesskab, ungdom, sammenhold
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Shawn Cee (f. 1998)
Når jeg savner dig, vil jeg lægge mig i den bløde himmelseng af drømme om os, vores kærlighed og minder.
Jeg vil indsnuse din aroma, den søde sved og den svage, parfumerede duft.
Tryghed i form af dyner, der begraver mig og puder, der dækker for lyset, så jeg kan gemme mig her i hulen af os og bare lade tiden gå i den bløde himmelseng, indtil du kommer og henter mig.
Forfatterbemærkninger
Dette er et forsøg på at skrive ens tankestrømme ned.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/03-2016 18:46 af Shawn Cee (Jann-c) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.