Opskrift På Et Ego


8 år siden 7 kommentarer Blandede tekster sjov psykisk sygdom refleksion

7Opskrift På Et Ego
50 g fiasko · 1 dl dårlige gener · 1 stk hakket hjerte · 3 spsk selvhad... [...]
Blandede tekster · sjov, psykisk sygdom, refleksion
8 år siden
8Ind i Glemslen
Hvad er det at huske? · Den viltre leg gennem krat og buske · Et utæm... [...]
Rim og vers
11 år siden
6Indlægsseddel
POESI, 1 stk. Digt · 1. Virkning og anvendelse · Dette tilhører grupp... [...]
Blandede tekster
11 år siden
4Doktor På Bar
Klubben banker i sine vægge · Som tyve fordrukne tømmersvende · På mi... [...]
Digte
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Ditte Kunkel Klitmøller (f. 1983)
50 g fiasko
1 dl dårlige gener
1 stk hakket hjerte
3 spsk selvhad
1 dåse katastrofetanker
2 tsk svigt
1 bundt brudte løfter
1 knivspids skuffelse
Tilsæt salt i såret efter behov


Bland og fordel ingredienserne i en bradepande. Sæt den på midterste rille i en forvarmet ovn og bag ved 220 grader i 40 minutter. Stik i dejen når bagetiden er ovre. Hænger der ikke noget ved, er Ego'et hærdet tilstrækkeligt. Placér bradepanden i vindueskarmen til afkøling og det første åndedræt. Drys flormelis ud over Ego'et for at dulme smerten. Skær nu Ego'et ud i tre dele - Djævlen, Englen og den passive tilskuer.
Dit Ego er nu færdigt, og du kan servere det - eventuelt med et glas friskkværnet angst.

Bemærk, at der ikke tilbydes garanti eller reklamationsret på denne vare. Er du ikke tilfreds med Ego'et, kan du altid folde det sammen og skubbe det ind under sengen. Der er ingen returret. Held og lykke med dit Ego og tak fordi, du handlede hos www.koeb-et-liv.dk.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 10/04-2016 18:39 af Ditte Kunkel Klitmøller og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 175 ord og lix-tallet er 31.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.