2Mormor, Mormor, Mormor
Syrener, violer, markblomster og blå anemoner. · Du nåede lige at f... [...]
Digte · mormor, anemone, syrener
5 år siden
3Forsent
Rikkes mave vender sig, og følelsen af afsky over sig selv overma... [...]
Kortprosa · smerte, magtesløshed
7 år siden
1Frem for fortiden
Løb mig selv over enden igen · Med ca. 500 års forspring · ind i fort... [...]
Digte
10 år siden
1Nordlyset
Blå violette søstjerner · dræber nordlyset · i min febrilske hjerne · U... [...]
Digte
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Ane Libertas (f. 1990)
Rikkes mave vender sig, og følelsen af afsky over sig selv overmaner hende. Hun stiller sig ind i en gyde, og læner sig op af muren. Stikker to fingre i halsen, men der kommer intet ud. Hun vender sig mod muren, og banker hånden så hårdt hun kan ind i den, mens hun skriger i frustration. En ældre dame med en bulldog bliver forskrækket da de går forbi, og bulldoggen begynder at gø. Med rystende hænder får Rikke tændt en cigaret. Hun sætter sig på det kolde asfalt og bryder hulkende sammen. Forsent.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/05-2016 20:28 af Ane Libertas (Libertas) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 93 ord og lix-tallet er 27.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.