En af dem ...


7 år siden 4 kommentarer Blandede tekster forelskelse psykologi erindring

5Manden der ikke var konge
Det var en evig kamp, som han aldrig opgav. Imens han stod og så ... [...]
Kortprosa · frustration, danmark, livet
6 år siden
0Camilla
1 · *Bank, bank, bank* · "To sekunder." · Jeg kunne ikke kende min egen... [...]
Noveller · egoisme, usikkerhed, frustration
6 år siden
1Anmeldere burde droppe stjerner ...
Anmeldere burde ikke have lov at uddele karakterer. Det gælder al... [...]
Klummen · film, anmeldelse, kastestjerner
7 år siden
2Lettere beruset Mikkel (Part 1)
Mikkel ville have betegnet sig selv som lettere beruset i skriven... [...]
Kortprosa · sort humor, eksistens, kamp
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Jesper Riel (f. 1990)
Jeg var ikke sikker på om det var normalt at onanere fire gange om dagen, men det var nødvendigt. Jeg var seksuelt frustreret og kunne ikke tænke klart når min nye partner gik og spillede op til mig. Hun gjorde det måske ikke bevidst, men aldrig havde jeg været mere seksuelt tiltrukket af at andet menneske. Hun var en sirene. Alt ved hende osede af sex. Hendes fyldige læber, dukkeøjnene der var større end anatomien tillader og hendes timeglas figur som sandet aldrig løb ud fra. Og så var der hendes humor... intet menneske havde nogensinde kunnet få mig til at le så meget. Engang imellem havde jeg overvejet om hun måske var personificeringen af min helt egen muse. En muse der havde været på ferie helt indtil nu. Hun gav mig lyst til livet. Det var som om at det hele først begyndte at give mening efter hun trådte til. Hvis jeg Googlede "meningen med livet" ville der kun dukke en masse billederesultater op af hende. Hvis jeg ikke koncentrerede mig ville jeg gå i fuldstændig koma når hun snakkede og smilede... og så på mig med de der øjne ind til andre universer.
Forfatterbemærkninger
Dette er tanker jeg har haft, givet til en fiktiv person.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/07-2016 14:45 af Jesper Riel (JesperIlmer) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 195 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.