Photoshoppede Cheeseburgere


7 år siden 7 kommentarer Klummen skuffelse danmark sommer

5Manden der ikke var konge
Det var en evig kamp, som han aldrig opgav. Imens han stod og så ... [...]
Kortprosa · frustration, danmark, livet
6 år siden
0Camilla
1 · *Bank, bank, bank* · "To sekunder." · Jeg kunne ikke kende min egen... [...]
Noveller · egoisme, usikkerhed, frustration
6 år siden
1Anmeldere burde droppe stjerner ...
Anmeldere burde ikke have lov at uddele karakterer. Det gælder al... [...]
Klummen · film, anmeldelse, kastestjerner
7 år siden
2Lettere beruset Mikkel (Part 1)
Mikkel ville have betegnet sig selv som lettere beruset i skriven... [...]
Kortprosa · sort humor, eksistens, kamp
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Jesper Riel (f. 1990)
Juli i Danmark er tit ligesom den første gang du ser et par rigtige bryster.
Det er mørkt, atmosfæren er fugtig og selv om det føles rigtigt er du stadig i tvivl om det egentlig var sådan det skulle være.
Hvis vi snakker om typisk dansk sommer, så er den rimelig gennemsnitlig i dag. Men det betyder ikke at jeg ikke stadig gerne vil have en perfekt, 30 graders pissevarm luksus sommer.
Igen lidt ligesom et par bryster, de findes i alle mulige afskygninger, men man vil helst gerne se på dem, der også er i reklamerne; de helt perfekte.

Men selvom brysterne er skæve, regnen skyller ned og jeg heller aldrig kommer til at opleve en cheeseburger som de ser ud i reklamerne,
så kan det da stadig godt blive en formidabel dag, hvis man altså lige ønsker det. Inderst inde er jeg en glasset-halvt-fyld-kinda-guy. Kan bare godt lide at kalde det halvt tomt.
Det føles trygt, at forvente det værste, men stadig håbe på det bedste. Så kan det jo ikke gå helt galt... og så slemt smager en grim, asymmetrisk cheeseburger jo heller ikke.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 10/07-2016 20:03 af Jesper Riel (JesperIlmer) og er kategoriseret under Klummen.
Teksten er på 187 ord og lix-tallet er 29.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.