3Meningen med ens liv
Hver gang man tror msn har fundet · meningen med sit liv · så falder ... [...]
Digte · hjælpsomhed, humor
12 dage siden
1Ords ringe værdi
Tavshed er for mig · lige med jeg skider på dig · Holder dig hen · til ... [...]
Digte · psykisk sårbarhed, undren, harem
1 måned, 1 dag siden
4Bjørne mor: hvem har sovet i sengen
Må havde tabt min hjerne · i din verden altså · Du uopnåelige · dig jeg... [...]
Digte · samvittighed, utro igen
1 måned, 17 dage siden
4En mindre
Du siger du vil mig · Du frier til mig · Hvis det er noget jeg ønsker... [...]
Digte · hjertet, utroskab, løgne
1 måned, 26 dage siden

Puls: 38,1

Publiceret: 8
Afgivet: 14
Modtaget: 29
Sys Høj (f. 1966)
Ligger her på min sofa og ved ikke om jeg sover eller er vågen. Kan det passe at tingene er lykkes for mig?
Her den sidste nat i det gamle år kan jeg måske håbe på at tingene bliver helt anderledes end de var sidste år, hvor alt var af h til og hele korthuset var ved at vælte. Det er sært her midt i alting har været værst for så mange, så lykkes det for første gang for mig, at bryde ud af en den trædemølle jeg har siddet i siden 1995 og som helt tiden har kørt mig til zero om og om igen uden at give mening.
Det er første gang jeg oplever en mening med mit liv, og at jeg kan tro på tingene virkeligt lykkes for mig og vi kommer godt ind i det nye år.
Det ville være skønt at kunne tage flere med på sin vej og det må jeg prøve på samtidigt med jeg holder skruen i vandet og sønnike og jeg ikke vælter.
Tanke fuld sidste nat i år om hvad det nye år vil bringe og mon det bliver så ringe?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 31/12-2016 00:01 af Sys Høj (Forårsglad) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 191 ord og lix-tallet er 32.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.