4I Apatiens Skyttegrav
De siger, at døden er let. At det at leve, er den svære del, og d... [...]
Noveller · eksistentiel, corona, hospital
2 år siden
17Depression
Jeg græder om natten, hvor jeg ikke kan ses. · Jeg gemmer mig; vil ... [...]
Digte
5 år siden
14Der er gået en uge
Der er gået en uge. · Og der er det der med sorg, · at den kommer i d... [...]
Digte
5 år siden
6Farvel/på gensyn
Du siger farvel, men også på gensyn. · Jeg kigger på dig med et løf... [...]
Digte
5 år siden
7Gay eller Straight?
"Okay flotte, hvad er din gift?" · "Tequila." · "Ooooh, en tequila dr... [...]
Noveller
5 år siden
3Varm & Spøgefuld
"Vil du spille Tegn og Gæt?" · Clarissa sender sin kæreste et irrit... [...]
Noveller
5 år siden
1En Dag Mere
Lærke rører sin skål af æggehvider indtil hendes omelet er farlig... [...]
Noveller · sorg, kærlighed
5 år siden
4Ugyldigt Nummer
"Åh, for Guds skyld!" Udbryder Sabrina ud af ingenting og stopper... [...]
Noveller
5 år siden
13Til Inger Støjberg
Kære Inger Støjberg, hold nu din forbandede kæft, · du galoperer si... [...]
Digte · politik, udlændinge, racisme
6 år siden
4E-Ordet
"Jeg elsker dig." · Han sagde 'E-ordet,' · smed det bare lige på bord... [...]
Digte
6 år siden
9Dit Publikum
Jeg observerer dig sørgmodigt med stor ængstelse i blikket, · mens ... [...]
Digte
6 år siden
2Det Evige Spørgsmål
"Casper! Casper, kom her! Hurtigt!" · "Hvor er her?" Joker Casper, ... [...]
Noveller · døden, livets gang, kærlighed
6 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Kianna Kitter Rasmussen (f. 1983)
"Det kan vi ikke!!!"

"Hvad mener du med 'det kan vi ikke!?'" Spørger Laura. Lars løfter sin hånd for at tysse på sin kone, så deres naboer ikke overhører dem, hvilket får hende til at sende ham et stål-blik, der kan smadre glas. "For det beløb vi bruger på at bo her i en uge, så ville jeg danse cha-cha nøgen på verandaen hvis jeg har lyst til det. Eller gå ned til morgenbuffeten døddrukken hver dag! Nu skal du bare ringe til receptionen og gøre det!"

"Men jeg...jeg kan ikke!"

"Hvorfor kan du ikke?"

"Altså, hvorfor kan du ikke gøre det?" Spørger Lars, barnligt i sin kones optik.

"Fordi det var dit forslag i første omgang!"

"Men det er bare...det er bare forkert, Laura! Hvordan vil vi kunne se dem i øjnene, når vi går ned i spisehallen eller til poolen? De ved, at det er os! De dømmer os!"

"De vil ikke dømme os," stønner Laura. "Vi er voksne mennesker. Det er vores bryllupsrejse. Det er okay. De ville ikke tilbyde det som en mulighed, hvis det ikke var!"

"Men jeg...jeg er bare..."

Laura observerer sin mand bakke tilbage, se væk og ryste på hovedet med armene viklet om brystet. Hun sukker. Hun er nødt til at få denne aften tilbage på sporet. Det gik godt, lige op til for et sekund siden. Så godt faktisk, at selv om Lars lige har brugt sin talentfulde tunge til at give hende den bedste orgasme nogensinde, så er hun stadig liderlig, selv under denne idiotiske diskussion. Laura beslutter at spille den vinkel, få Lars' tanker tilbage hvor de hører til - syd for ækvator.

"Er du ikke den mand, der er ansvarlig for dette?" Spørger hun, slipper håndklædet og afslører kilden til sin nuværende frustration.

Nå ja, en af kilderne.

"Jo-eh?" Indrømmer Lars stammende og kigger ned på sin kones mis, der stadig er våd med hans eget spyt.

"Og var du ikke den der nævnte, hvor frækt det ville være at se en video, mens du havde din mund på mig?" Laura tager et skridt mod Lars og skubber ham i retning af sengen...og telefonen.

"Jo...det var mig," siger Lars tøvende og slikker sine læber, fordi uanset diskussionen de har lige nu, så er tanken om at se to sexede kvinder gå ned på hinanden, mens han går ned på sin smukke kone, nok til at få hans mund til at løbe i vand.

"Sikker voyeurisme" hvisker Laura, mens hun leder sin mand langsomt til at sidde på madrassen og derefter klatrer op i hans skød på en måde, der placerer hendes vagina mod hans stadig hårde lem. "Det er hvad du kalder det. Og det har været din største turn-on siden gymnasiet."

"Det...det har det." Lars rømmer halsen og kæmper mod trangen til at stirre ned imellem benene på hende, fanget af sin kones forførende prismatiske øjne.

"Så...ønsker du ikke at udleve den fantasi under din bryllupsrejse? Under din første seksuelle oplevelse som ægtemænd? Ønsker du ikke at gøre det magisk? Jeg mener, det er derfor vi er her... er det ikke?"

"Jo," svarer Lars hurtigt og nikker kraftigt med hovedet. "Jo, jeg gør."

"Okay..." Laura løfter røret og holder det ud til Lars. "Så gør det," hvisker hun, hendes læber samles i et perfekt 'o'. "Gør det for dig. Gør det for os."

Uden et ord tager Lars røret og sætter det til sit øre. Laura taster 0 for receptionen og telefonen begynder at ringe.

To gange, og så svarer nogen.

"Hey hey hey! Hvad kan jeg gøre for dig denne aften?"

Ændringen i Lars' udtryk ved lyden af denne stemme er øjeblikkelig. Hans hage skælver. Hans kinder bliver hvide. Hans lystne øjne åbner indtil de er på størrelse med tallerkener. Han ser ud som om han genoplever sit værste mareridt - at stå foran et publikum til den vigtigste fremlæggelse i sit liv, nøgen, fed og to sekunder fra at brække sig i lårtykke stråler. "Jeg...jeg..."

"Gør det," Laura former ordene lydløst. "Bare gør det."

"Hello?" Spørger stemmen på linjen med et tegneserie-agtigt grin. "Hr. & Fru. Dalgaard? Er der nogen?"

"Lige et sekund!" Synger Laura ind i røret samtidig med at hun ægger sin mand med øjnene.

"Jeg...jeg kan ikke!" Piver Lars, røret ryster i hans greb. "Hvis det var hvilken som helst anden, så kunne jeg, men ikke ham, Laura! Jeg kan ikke! Jeg kan ikke bede ham om at gøre dette!"

"Fint," sukker Laura og tager røret fra sin ødelagte mand. I det øjeblik hun har det, falder Lars bagud på sengen og dækker sit ansigt med en pude. Der er bare nogle kampe, der ikke er værd at kæmpe for, og for deres bryllupsrejse - og sin egen liderligheds skyld - vil hun tage kuglen denne gang.

"H-hallo?" Laura tøver, for på trods af hendes hårde ord, så har Lars ret. Noget ved dette føles forkert. Ligesom en synd. Og selvom hun ved, at hun ikke vil fortryde denne beslutning om cirka tredive minutter, så føler hun alligevel at en del af hendes barndom dør. "M-Mickey Mouse? Jeg har brug for at du aktiverer pornokanalerne på vores tv."

THE END
Forfatterbemærkninger
Lidt humor. Hvem har boet på et hotel i Disneyland??? Det har jeg! Deraf inspirationen. Og hvem har lyst til at bede en Disney figur tænde for pornoen? Svaret på det er; INGEN! xD

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/03-2018 14:37 af Kianna Kitter Rasmussen (KiannaKitter) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 868 ord og lix-tallet er 21.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.