Tag mig en sidste gang, på replay


5 år siden 9 kommentarer Livshistorier evighed sandhed utroskab

2Konversere.. HA!
Emnet er altid hvordan jeg virker så uforskammet, fordi jeg ik' v... [...]
Digte · psykisk smerte, tilbageblik, virkelighed
1 år, 5 måneder siden
8Snooze
Det er som at være i en storm af dopamin, som at kører ud i det b... [...]
Livshistorier · hverdagslivet, bryd tabu, sindstilstand
1 år, 11 måneder siden
6Min egen
Jeg har altid følt, at jeg aldrig var god nok til noget. · Jeg har ... [...]
Livshistorier · håb, eftertanke, sindstilstand
3 år siden
4Fortiden sætter spor
Jeg husker nogle episoder bedre end andre. · Han holdte sine hænder... [...]
Digte · afsked, afhængighed, omsorgsvigt
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mille Larsen (f. 1998)
Jeg læser vores samtaler igen, og igen..
   Jeg fortryder det, og så alligevel elsker jeg det.
   Det er så forkert, men alligevel så smukt.
   Det føles så rigtigt men alligevel så forkert.
   Det føles så godt, men alligevel gør det ondt.
   Jeg kan stadig fornemme dig, men alligevel vil jeg glemme dig.
   Jeg gemmer mig for dig, men ønsker alligevel at du skal finde mig.
   Finde en vej til mig men nej, for det gør så ondt.
   Når du tager hjem til hende, og jeg er hos ham, gud hvor er det grimt.
   Jeg kan jo godt lide dig og mig, men nej..
   Vi lever i hver vores verden, men mødes alligevel i en storm af dopamin, og der tekster jeg min eneste ene med en dårlig undskyldning om at komme hjem sent.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 15/09-2018 23:31 af Mille Larsen (DenUkendtePigeM) og er kategoriseret under Livshistorier.
Teksten er på 133 ord og lix-tallet er 22.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.