Ansigtsløs


5 år siden 4 kommentarer Digte ulykkelig kærlighed længsel sex

3Genopstandelse i måneskinnet
Lad os rende ristede rundt · Lad os suge snydedum skunk samt skate ... [...]
Digte · ungdom, nattestemning, ægte
5 år siden
3Naturligt høj
Piller eroderer, spændingen eksploderer · Forbandet blå helvedesvæg... [...]
Digte · kærlighed, eufori, guddommelig
5 år siden
4Gudinde
Dit hår inspirerede gud til at skabe brisen · Din skønhed inspirere... [...]
Digte · ægte, gudinde, hjertevarme
5 år siden
4S ø r g m o d
GUCCI LIVREM SPÆNDER OVER ALBUE, HELVEDES SMERTER PRESSER OM BLOD... [...]
Digte · sørgmod, kaos, rusmidler
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Vincent Rasmussen (f. 1999)
Sex med endnu en ansigtsløs pige, en hed sommernat fra erotik og Golfstrømmens påvirkning.
Hvem er hende i min seng? Projektionen af pigen jeg ønsker og bilder mig selv ind jeg elsker, en uopnåelig prinsesse i tårnet.
hendes varme tunge i min mund, føles som den hånd der kvæler mig mens jeg fortrænger mine følelser for hende jeg oprigtigt ønsker.
Hendes stønnen føles som en provokation, en hån af mit sølle jeg og min ynkelige selvforagt over min uopnåelige drømmepige.
Mine lagner kontamineret og besudlet af mine kujonagtige handlinger.
Forskruet vrangforestilling, som en hysterisk skizofren der sandfærdigt tror, at hans tankeproces er i fred.
Indbildsk som julemanden, hvordan skulle en navnløs kælling hjælpe noget?
Havnet i mit eget selvhad, hvori jeg har sex med endnu en ansigtsløs pige.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 24/09-2018 22:04 af Vincent Rasmussen (Ung Poet Vincent) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 128 ord og lix-tallet er 40.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.