Er spådom okkult eller ikke?



1Israel i dag som i går
Jeremiah 31 - 31: Der kommer de dage, siger Herren, da jeg vil sl... [...]
Blandede tekster
11 dage siden
0Indien - ture ud i landet, afskedens time
Nu vidste vi med sikkerhed, at vores dage i Indien var talt. Vi o... [...]
Livshistorier
13 dage siden
1Indien - planer om fremtiden og et overfald
Planer om fremtiden · Efter jul og nytåret var over for anden gang,... [...]
Livshistorier
19 dage siden
2Påske og faste
Vi var kommet hen i april måned, luften flimrede for varme. Den s... [...]
Blandede tekster
28 dage siden

Puls: 50,4

Publiceret: 13
Afgivet: 28
Modtaget: 20
Inge Erhard (f. 1941)
For nylig ringede vores søn og fortalte følgende sand historie. Efter en streng arbejdsdag var han vågnet næste morgen med ondt i ryggen. Han tog en hviledag og fik en aftale med lægen senere på eftermiddagen. Denne læge er også uddannet neurolog.
   Der skete følgende. Lægen havde over et skelet lade et eller andet rotere for at finde årsagen til vores søns symptom, før han eksaminerede ham. På tysk hedder det - pendle. Det viste sig, at vores søns symptom ikke passede til det lægen havde pendlet. Lægen kom også til at sige det.
   Vores søn svarede, at det forstod han udmærket godt, for han var kristen, og den slags funktionerede ikke på ham. Lægebesøget udviklede sig til en times samtale, hvor lægen stillede mange spørgsmål til vores søn angående troen.
   Hvorfor skriver jeg dette? Mange som af læner troen er alligevel ind voldværet i et eller andet okkult, fordi vi søger noget over naturligt.
   Biblen giver os klare regler. Drømme og visioner er for i dag, Apostlenes Gerninger kapitel 2 - 17. Profeti er ligeledes også for i dag. I det Gamle Testamente talte Gud direkte igennem profeterne. 45% af biblen er profetisk forudsagt.
   Har man fuld bevist overgivet sit liv til Gud, det er en beslutning, så har fjenden ikke overhånd over vores liv.
   Derfor tror jeg på det jeg skrev i - Samernes bog 91, hvor vi er lovet beskyttelse for alt slemt.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 26/01-2019 15:42 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Livshistorier.
Teksten er på 236 ord og lix-tallet er 33.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.