2Tidsløst
Jeg sidder ved min computer og mit tastatur. · Jeg ser nede på min ... [...]
Digte
4 år siden
1Går et øjeblik i stå
GÅR ET ØJEBLIK I STÅ.. · Stirre pludselig ud i intetheden og lader ... [...]
Digte
4 år siden
2Husk dig selv
-At gøre noget for andre kan være nemt. · -At gøre noget for sig se... [...]
Digte
4 år siden
3Kun du bestemmer farten
-Når du vågner om morgenen og slår øjnene op er senen din. · -Du be... [...]
Blandede tekster
4 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Thomas Vrønning Christensen (f. 1978)
Jeg sidder ved min computer og mit tastatur.

Jeg ser nede på min skærm, og finder så livets tidsløse ur.

Det KØRE DIGITALT OG HELT AF SIG SELV!

Men skide være med det tænker JEG!

STOPPER TIDEN.

Lader tanker og følelser glide ind imellem hinanden helt af sig selv.

En ny dag begynder.

Helt af sig selv.
Forfatterbemærkninger
Ville prøve at skrive på en ny måde.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/12-2019 17:54 af Thomas Vrønning Christensen (Thomas V Christensen) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 57 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.