9Hvad er meningen?
Hvad er meningen med livet? · Et spørgsmål, som man til tider møder... [...]
Blandede tekster
3 år siden
2I dette øjeblik
Varmen der spreder sig med en spirende fornemmelse igennem kroppe... [...]
Blandede tekster
3 år siden
2Bænken
Jeg ved ikke hvad jeg laver. · Jeg sidder her og venter på dig. · Ven... [...]
Digte
4 år siden
4Længe siden
Kære M · Meget er sket i mit liv siden sidst, men en ting der ikke ... [...]
Blandede tekster
4 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Amalie S. Hjarsen (f. 2000)
Jeg ved ikke hvad jeg laver.
Jeg sidder her og venter på dig.
Venter på at møde dit smil.
Jeg venter på at mærke den følelse du giver mig.
Jeg savner dig så forbandet meget, at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv.

Jeg kan ikke få dig ud af mit hovede.
Jeg tastede dit nummer og ringede næsten.
Ringede næsten for vil så gerne høre din stemme.
Jeg husker sidste gang jeg sad her, med dig.
Jeg så dig i nogle timer i hemmelighed og jeg nød hvert sekund.


Du er mit svage punkt.
Du har været min svaghed siden første gang jeg mødte dig.
Siden den dag hvor jeg blev din baby A.
Du er noget særligt.
Du er elskværdig

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 29/02-2020 18:21 af Amalie S. Hjarsen (Malle2684) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 125 ord og lix-tallet er 16.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.