Skod


2 år siden 0 kommentarer Blandede tekster selvindsigt bedrag livshistorie

2Dronningen
Det var den forbandede · der blev · Dronning · Det var hende · Der var hj... [...]
Digte · tårer, livsrefleksion, forandring
1 dag, 3 timer siden
1Et gyldent øjeblik i min dag
Hver dag køber jeg et rugbrød, som jeg går ned i parken nedenfor ... [...]
Blandede tekster · dyr, eventyr, livsglæde
4 dage siden
5De nøgne træer
Smukkest er · de nøgne træer · De der ingen · varme mærker · Og ingen bla... [...]
Digte · afsavn, forår, følelser
15 dage siden
4Kære dagbog
Du er den, der kender mig bedst · Du har været med mig i storme, de... [...]
Blandede tekster · evighed, indre balance
24 dage siden
3Glæden
Er en rar og hyggelig ven · der besøger mig hver dag · Nogle gange gå... [...]
Digte · positivitet
1 måned, 1 dag siden
3Den store forblændelse i kærlighed
Intensitet · har ikke · nødvendigvis noget at gøre med · Intimitet · Det ... [...]
Aforismer og gruk · reflektion, følelser, ægte kærlighed
1 måned, 4 dage siden
3Vær altid glade
Bed uophørligt. Sig tak under alle forhold, for dette er Guds vil... [...]
Blandede tekster · tårer, liv, hverdagslivet
1 måned, 12 dage siden
1Reiki healing er sådan en gave
Det er så velsignet at blive healet. Og det giver lige så meget s... [...]
Blandede tekster · taknemmelighed
1 måned, 15 dage siden
2Min klostergang
At gå på gaden er min klostergang. Min tid til bøn. · Som det først... [...]
Blandede tekster · spænding, nuet, hverdag
1 måned, 29 dage siden

Puls: 33,6

Publiceret: 15
Afgivet: 22
Modtaget: 50
Christina Harritz (f. 1975)
Jeg blev forelsket i dig fra første færd
Du gjorde mig helt høj indvendigt.
Jeg ville bare have mere af dig.

Dit selskab gjorde mig afslappet på en helt særlig måde, jeg aldrig havde kendt til før.

Vi mediterede, vi bad sammen, vi gik på værtshus og grinede.

Vi nød livets særlige øjeblikke.

Du støttede mig altid.
Du mindede mig om at holde en pause, når livets mange gøremål tog til.

Vores forhold startede så fint, så fint. Lige indtil jeg med tiden så mere og flere sider af dig.

Hvor du til start lyttede meget til mig, begyndte du at fylde mere og mere, til det til sidst føltes som om, at vores forhold kun drejede sig om dig.

Jeg nød ikke længere dit selskab på samme måde, som jeg gjorde i starten.

Der gik længere og længere imellem, at jeg blev høj af dine kys.
Dine kys var blevet til tantekys. De var ikke længere inderlige og nydelsesfulde. Der var ikke denne gnist imellem os.

Jeg begyndte at tænke, at dette forhold ikke føltes rigtigt for mig.
Jeg sagde det til dig, og du stejlede. Begyndte at kysse mig vildt og inderligt igen.
Jeg blev mindet om, hvor godt det gik i starten med os.

Måske var vi gået for hurtigt frem, tænkte jeg.

Måske vi kan være weekend kærester, sagde jeg, men det nægtede du.

Så må det blive alt eler intet, tænkte jeg flere gange, men hele tiden kom jeg tilbage til dig, fordi jeg blev usikker på mig selv.

Når vi ikke var sammen, så savnede noget i mig dig så inderligt, dit nærvær, jeg for første gang havde oplevet.

Så jeg gik tilbage til dig igen og igen.

Forholdet begyndte at dræne mig. Det tog hårdt på mig og mit selvværd. Dine anerkendende ord blev færre og færre. Jeg begyndte at tvivle på mig egen værdighed.

En dag, jeg var i byen, mødte jeg en anden, der virkelig vakte noget i mig på et meget dybt plan.
Jeg mærkede i hans selskab et meget, meget dybt nærvær, som jeg ellers kun havde oplevet med dig i begyndelsen.

Noget i mig sagde, at dette her var det helt rigtige for mig. Nu ville jeg finde styrken til at bryde med dig, tænkte jeg.

Jeg havde fundet en kærlighed så langt, langt større, kunne jeg mærke.

Vores forhold stod på i fem år.
De fem år blev en mærkedag, hvor jeg tod en beslutning om at bryde med dig.

Jeg vidste, at vi ikke kunne være venner.

Mit nye bekendtskab er stadig nyt for mig.

Jeg ønsker at se ham så tit, jeg kan, men det er desværre ikke altid, at kalenderen tillader det.

Jeg mærker sjælens evige lyksalighed, når jeg er sammen med ham, og det får mig til at glemme dig.

Kære Cigaret
Tak for den tid, vi har haft sammen.
Du lærte mig en stor lektie, jeg vil tage med mig og bygge videre på.
Du fik mig, for en af de første gange i mit liv, til at føle, hvordan rigtig kærlighed føles.
Jeg vil tage de gode oplevelser sammen med dig, og bygge mit liv videre ud fra dem.
Tak at du kom ind i mit liv og i glimtvis viste en ny måde at leve på.
Tak for de byggesten du har været på min vej.

Kære Nærvær
Tak at du kom til mig, da jeg ikke kunne finde frem i det forhold, jeg var i.
Mødet med dig var perfekt tid og timing. Du kom ind i mit liv, da jeg var klar til det. Det takker jeg Gud for.
Tak for den frihedsfølelse, jeg oplever, når jeg er sammen med dig.
Jeg glæder mig vildt til at lære dig at kende. Du føles så rigtig og rar. Jeg håber på at dele hele evigheden sammen med dig.
Jeg håber, at jeg sammen med dig kan finde ind, hjem.
Jeg vil søge at give dette forhold mit udelte jeg
Jeg lover, jeg aldrig vil vælge at se mig længselsfuldt tilbage på det gode, der var i mit tidligere forhold.
Hos dig mærker jeg ikke tvivl.

Tak

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/05-2021 16:28 af Christina Harritz (Anniina) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 687 ord og lix-tallet er 24.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.