Rummet, du plantede i mit hjerte


2 år siden 2 kommentarer Blandede tekster smil styrke indre konflikt

2Flammehav
Rynket pande, sammenpresset mund, lidt blodskudte øjne, ikke en m... [...]
Kortprosa
2 år siden
2Rummet, du plantede i mit hjerte
Det eneste, jeg har tilbage af dig, er rummet, du plantede i mit ... [...]
Blandede tekster · smil, styrke, indre konflikt
2 år siden
4Ukendt land
Jeg graver dybere og dybere, som et barn, der leder efter sit leg... [...]
Kortprosa
2 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Joobie Posselt (f. 2005)
Det eneste, jeg har tilbage af dig, er rummet, du plantede i mit hjerte.

Mit hjerte banker ikke for nogen og lader ikke nogen banke på. Hvis du vil åbne rummet op uden at banke, har du brug for en nøgle. Men den fodrede du til hunden. Når du endelig, får den op af dens mave, når du indser, at det ikke var den bedste idé, er den rustet, forrådnet, væk. Løbet er kørt, og jeg er længere væk, end du nogensinde ville magte at nå mig.

Ikke at du stadig ville eksistere for mig, hvis du kom til dét punkt. Og hvis nøglen nu stadig var der, ville den ikke passe til rummet, fordi jeg har lavet et nyt rum, et større et, som universet, der bliver ved med at udvide sig og fortrænge det rum, du skabte. Og nøglen er ubrugelig, for jeg har lavet en ny nøgle og givet den til en anden, som jeg ved, vil passe bedre på den.

Du er kun et rum, der er plantet i mit hjerte.
Forfatterbemærkninger
... Hvilken genre er dette?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 27/11-2021 13:35 af Joobie Posselt (Joobie) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 175 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.