Fortidens kæmper og deres indflydelse i dag



1Israel i dag som i går
Jeremiah 31 - 31: Der kommer de dage, siger Herren, da jeg vil sl... [...]
Blandede tekster
17 dage siden
0Indien - ture ud i landet, afskedens time
Nu vidste vi med sikkerhed, at vores dage i Indien var talt. Vi o... [...]
Livshistorier
19 dage siden
1Indien - planer om fremtiden og et overfald
Planer om fremtiden · Efter jul og nytåret var over for anden gang,... [...]
Livshistorier
25 dage siden
2Påske og faste
Vi var kommet hen i april måned, luften flimrede for varme. Den s... [...]
Blandede tekster
1 måned, 4 dage siden
1Indien Kashmir og Butan
Børnene og jeg rejste til Kashmir i to måneder i den varme tid, d... [...]
Livshistorier
1 måned, 13 dage siden

Puls: 48,1

Publiceret: 12
Afgivet: 27
Modtaget: 19
Inge Erhard (f. 1941)
De faldne engle er beskrevet første gang i biblen i 1 Mose bog kapitel 6. Da Lucifer, i dag satan, blev kastet ud af himlen, fordi han rebellerede og ville indtage Guds trone fulgte ham en tredje del af englene.
Se Esajah kapitel 14 vers 12 og videre og Esajah kapitel 24 vers 21. Åbenbaringen kapitel 12 vers 7 også andre bibelverse.

De faldne engle avlede med menneske døtrene, som beskrevet i 1 Mose kapitel 6. Deres efterkommer var kæmper. Dermed begyndte ondskaben på jorden.
Kæmpernes ondskab førte til Noahs flod, Sodoma og Gomorra ødelæggelse og mange krige. Konge David dræbte mange af dem.
Der er fundet mange skeletter af disse kæmper rundt om i verden. Så vidt jeg ved er der ingen levende kæmper på jorden i dag. Se min hjemmeside på dansk under ( fortidens kæmper,) der har jeg et billede af et skelet.

Det som bliver betegnet som Ufoer, dæmoner eller onde ånder forbinder man med de faldne engle. De blev smidt ud af himlen og eksisterer i verdensrummet og har tilgang til jorden, det fremgår af skrifterne. De bliver dømt til tidernes ende men har lov til at prøve og forføre menneske børnene.
Jesus døde på korset for vores synder, når vi beder om det,
men det fremgår også af biblen, at vi bliver prøvet. Kristus død er ikke billig, vi bliver prøvet om vi vil stå til troen.

Som verden er i dag, eksisterer Guds engle som hjælper os.
Satans engle som forfører os, men også den Hellige Ånd som leder os til Kristus og dermed et evigt synde frit liv.

Der har været en udsendelse i det danske fjernsyn angående kæmper og deres indflydelse i forgangene tider. Jeg har hørt og set sendelsen, fordi min søster sendte et link. Disse reporter og videnskabsmænd har ikke kendskab til biblen. Derfor kommer de ikke ind på hele sandheden og derfor følte jeg mig vejledt til at skrive om det, for dermed, håber jeg, at give et fuldstændig billede.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 03/03-2022 16:08 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 331 ord og lix-tallet er 32.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.