Snooze


2 år siden 8 kommentarer Livshistorier hverdagslivet bryd tabu sindstilstand

2Konversere.. HA!
Emnet er altid hvordan jeg virker så uforskammet, fordi jeg ik' v... [...]
Digte · psykisk smerte, tilbageblik, virkelighed
1 år, 6 måneder siden
8Snooze
Det er som at være i en storm af dopamin, som at kører ud i det b... [...]
Livshistorier · hverdagslivet, bryd tabu, sindstilstand
2 år siden
6Min egen
Jeg har altid følt, at jeg aldrig var god nok til noget. · Jeg har ... [...]
Livshistorier · håb, eftertanke, sindstilstand
3 år siden
4Fortiden sætter spor
Jeg husker nogle episoder bedre end andre. · Han holdte sine hænder... [...]
Digte · afsked, afhængighed, omsorgsvigt
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mille Larsen (f. 1998)
Det er som at være i en storm af dopamin, som at kører ud i det blå, uden den fjerneste ide om hvor destinationen er.

Følelsen af at være på toppen af verden, helt deroppe hvor intet er umuligt, og energien strømmer igennem kroppen hele døgnet.

Jeg ved ikke hvor jeg ender, det eneste jeg ved er at jeg nok skal falde ned igen, og når jeg gør det, kommer det til at gøre så forbandet ondt.

Ondt som er det glasskår der løber gennem blodårene, og følelsen af energien der forsvinder, alt er ikke længere muligt, det er nok nærmere umuligt, er der overhovedet noget her i verden hvor jeg ikke fejler?

Alt jeg rører ved bliver til fiasko. Jeg går fra at leve, til blot at være en eksistens på et minium af overskud, vågner hverdag for at sæt den på snooze, og igen træk' dynen over hovedet.

Fra tankerne om selvmord til handling, isoleret i en jernseng i psykiatrien, fanget indeni mig selv.

Det eneste jeg ser frem til, er at blive fri, først når jeg er fri, ved jeg at det hele ender.
   Lykken bliver mit eget lig.

- DenUkendtePigeM
Forfatterbemærkninger
Livet med bipolar byder på de vildeste følelser. Fra at være på toppen af verden, til at falde ned i de mørkeste huller.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/04-2022 05:24 af Mille Larsen (DenUkendtePigeM) og er kategoriseret under Livshistorier.
Teksten er på 194 ord og lix-tallet er 38.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.