Yes! Bønnesvar...


2 år siden 4 kommentarer Livshistorier overnaturligt ønske magi

3Dronningen
Det var den forbandede · der blev · Dronning · Det var hende · Der var hj... [...]
Digte · tårer, livsrefleksion, forandring
6 dage siden
1Et gyldent øjeblik i min dag
Hver dag køber jeg et rugbrød, som jeg går ned i parken nedenfor ... [...]
Blandede tekster · dyr, eventyr, livsglæde
10 dage siden
5De nøgne træer
Smukkest er · de nøgne træer · De der ingen · varme mærker · Og ingen bla... [...]
Digte · afsavn, forår, følelser
20 dage siden
4Kære dagbog
Du er den, der kender mig bedst · Du har været med mig i storme, de... [...]
Blandede tekster · evighed, indre balance
1 måned siden

Puls: 29,2

Publiceret: 14
Afgivet: 21
Modtaget: 48
Christina Harritz (f. 1975)
Der var gået et stykke tid, hvor jeg ikke rigtig havde fået nogen bønnesvar, så jeg tænkte

'Det må være tegn på, at noget stort snart er i vente'

Og ganske rigtigt.

Jeg havde ansøgt jobcentret om økonomisk støtte til at tage et valgfag i mindfulness for børn. Det kostede 4000 kroner. Jeg bad og bad der for.

Og Gud samlede de flere dage sammen uden bønnesvar, og velsignede mig; jobcentret ville gerne betale for kurset.
   Tak Gud.

Jeg havde været på genbrugspladsen og faldt over en meget smuk arkitektlampe, som jeg straks forelskede mig i. Det gav et helt stik i mit hjerte, da jeg så den.
   En kvinde sagde, at jeg ikke måtte klunse der, så jeg måtte gå uden arkitektlampen.

Og hvad så jeg til min store glæde nede i kælderen?
   En havde stillet den selv samme arkitektlampe til frit at tage.. Jeg blev så glad.

Så i sidste måned tænkte jeg, at jeg trængte til nye viskestykker, da de gamle var blevet misfarvede, og hvad klunsede jeg så forleden dag?... 16 styks hvide, helt nye viskestykker.

Jeg ser, at hver gang det giver et stik i mig, hver gang jeg får et dybtfølt ønske, så er det fordi, at bønnesvaret allerede er på vej.

Jo tydeligere jeg kan se det for mig, desto tydeligere er bønnesvaret ofte.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 18/04-2022 20:21 af Christina Harritz (Anniina) og er kategoriseret under Livshistorier.
Teksten er på 221 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.