Den universelle fasinationskraft


1 år, 5 måneder siden 3 kommentarer Rim og vers sport frirum uniktfællesskab

3Kunsten i at kunne sige fra
Det er mig en gåde, hvordan ord kan være så umulige at få sagt. J... [...]
Digte · fortvivelse, eftertænksomhed
9 måneder, 5 dage siden
2Forårsfornemmelser
Kom maj du søde milde. Foråret er kommet. Tiden hvor vinterisen e... [...]
Essays · forårsfornemmelser, sindet, forår
11 måneder, 14 dage siden
4Medicin
Dit extasy, dopamin, din medicin · Psykofarmaka er en dystopisk dis... [...]
Rim og vers · ubehag, medicin, psykisk sygdom
11 måneder, 21 dage siden
7Forårsregnen
Jeg gik ned ad de samme gader · Gik forbi mit sted idag · Lyttede til... [...]
Digte · forår, selvrefleksion, københavn
1 år siden

Puls: 2,6

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Signe Laj (f. 1995)
Fodbold: Et stykke koreografi, hvor ben og hjerne arbejder sammen i en klassisk ballet. Når kroppens dynamik, kraft, og ynde er i rytmiske bevægelser med boldens fremskynde.

Fodbold: En glæde, som giver kroppen mulighed for at udtrykke sig og sindet mulighed for at glemme for en stund. En tiltagende teknisk elegance bliver vagt til bunds.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/10-2022 20:34 af Signe Laj og er kategoriseret under Rim og vers.
Teksten er på 55 ord og lix-tallet er 42.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.