1Pinse Underet
Det skal ske i de sidste dage, siger Gud, jeg vil udgyde min Ånd ... [...]
Blandede tekster
1 dag, 1 time siden
1Himmels fart
Klokken er slået og tiden er gået. · De som gik hjem kommer igen . · ... [...]
Livshistorier
11 dage siden
2Helbredelse gudstjeneste i Pittsburg
Vi fik arrangeret billetter med en Grey bus til Pittsburg og anko... [...]
Livshistorier
14 dage siden
1Israel i dag som i går
Jeremiah 31 - 31: Der kommer de dage, siger Herren, da jeg vil sl... [...]
Blandede tekster
1 måned, 11 dage siden

Puls: 52,0

Publiceret: 12
Afgivet: 25
Modtaget: 15
Inge Erhard (f. 1941)
Klokken er slået og tiden er gået.
   De som gik hjem kommer igen .
   Vi som er tilbage har aldrig set mage.
   Et nyt legeme vi alle får og til himlen vi går.
   Dette er skrevet ned, for at vi ved besked.

1 Korinter brev 15 - 51 og så videre.

Jesus var den første til at entre himlen. Efter hans opstandelse åbnede grave sig og døde opstod. De var set i Jerusalem 40 dage, før de blev taget op, Jesus blev taget op, mens hans diciple så til.
   De som tager afsked i dag går til himlen i et åndelig legeme, men de vil komme tilbage for deres udødelige jordiske legeme. Jesus sendte den Hellige Ånd, efter han for til himlen, sådan at vi også har adgang til himlen i et åndeligt legeme.
   Det er det 1 Korinter brev 15 - 51 handler om. Derefter får vi, som er i live her på jorden, et nyt legeme og bliver også taget op, uden først at måtte dø. En generation dør ikke. Det bliver Jesus første kommen i skyerne efter hans himmelsfart.
   Derefter begynder Åbenbaringen. Anden gang kommer han, i slutningen af Åbenbaringens 7 år, til Jerusalem i følge med de som er taget op, for at redde verden fra undergang.
   I dag kan man følge med i, hvordan verdens situationen spidses til efter det skrevne ord fra profeterne og Åbenbaringen.

2018 var et Jubiler år 50 år efter Israels love og regler. Jerusalem blev anerkendt af USA igennem Trumpf og verden. 2025 - 26, bliver et sabbat år, det 7 år efter Jubiler året.
   Vigtige begivenheder i Israels historie er planet efter visse tal som 7 - 50 - 70. Man kan derfor undre sig over, hvornår den næste store begivenhed sker. Personligt synes jeg, tiden spidses til. Verden vil blive i kaos, når pludselig en masse mennesker forsvinder. En meget vanskelig tid begynder for de som bliver tilbage.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/05-2024 15:07 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Livshistorier.
Teksten er på 319 ord og lix-tallet er 29.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.